петък, 4 март 2016 г.

What's in my bag ?

Здравейте,
Странно е как за по-малко от 48 часа могат да ти се случат толкова хубави, забавни, дори прекрасни неща и заедно с това да изпиташ такова отчаяние и страх. 29 февруари беше наистина хубав ден, е първи март беше точно обратното. В такива моменти винаги си казвам, че трябва да има баланс. Не може да сме постоянно щастливи, защото ще започнем да го приемаме за даденост. Дали е така обаче, нека всеки реши сам за себе си. 
Дори и с този неприятен вторник седмицата беше динамична и дори приятна. В понеделник  изненадващо ми съобщиха нещо, което ни най-малко не съм подозирала, че може да се случи и съм щастлива. Заедно с това учебната седмица си вървеше динамично, като си натрупах и няколко оценки. В момента в училище ни подканят да си изработим нужните оценки, защото няма време и някак ми харесва да съм заета. Когато съм натоварена, чувствам, че наистина правя нещо или помагам на някого. Е както и да е...
За момента все още намирам време за блога. Надявам се и занапред да е така. Но без повече отклонения, нека преминем към същността на днешния пост.
 
 

 Много обичам да чета и гледам видеа на тази тема и реших днешната публикация да е такава. Така, че нека да започваме. 
Чантата съм я взимала от Tendenz и още щом я видях си казах, че е за мен. Доста е голяма и семпла, точно каквито харесвам. Единствения детайл е този цип отпред. Има и дълга дръжка, а отвътре има едно голямо разделение и още 4-5 малки.


Първото нещо, което е и най-обемно е несесерче, в което държа мокри и сухи кърпички, лекарства, крем за ръце, дезинфектант за ръце и един babylips, който упорито не иска да свърши.



 В едно от разделенията имам тефтер, за бързи бележки,  и книга, като в този случай е #НаживоотСофия. 


 

В по-малките джобчета се търкалят няколко червила, които съм използвала скоро и просто съм напъхала в чантата, за да ги подновявам. Има още огледалце, ключовете ми и слушалки за телефон.  А на дъното се намират няколко визитки, късметчета от кафе и монети, които набързо съм набутала в чантата, както и една картичка и една миниатюрна книжка с избрани произведения, коиот са ми подарък. Има още химикалка и няколко мартенички за приятели.

 
 След като качих и обработих снимките видях, че съм пропуснала най-важното - портмонето и телефона, затова и техния фон е малко по-различен.
 Като цяло това е съдържанието на чантата ми, като след снимките успях и да я поподредя.

Без какво не излизате Вие от вкъщи?

1 коментар:

  1. Не мога да изляза без слушалките си. Все едно съм загубена без тях :Д

    ОтговорИзтриване