петък, 18 март 2016 г.

It's Friday...

Знаете ли, реших, че въпреки предстоящите натоварени няколко месеца, не искам да спирам или намалявам активността на блога. За себе си реших, че би  ми действало добре, да имам място, което да ме радва; да знам, че е някъде там; че някой, чете; и да ме успокоява. Защото това е истината. В началото си мислех, че блогът, понеже ще е част от ежедневието ми, ще ми коства не малки усилия да го поддържам, но по-скоро ми носи удовлетворение.
И за напред, понеже знам, че следващата част от годината ще е трудна, страшна и ще има много нови неща, бих искала да имам нещо от преди. Нещо, което да ме кара да се чувствам добре и да ме откъсва замалко от ежедневието, каквито и промени да претърпи то. Затова ще се старая доколкото мога да поддържам същата активност и да намирам малко време за моето си местенце...

study, school, and college image
we<3it
Как върви месецът при вас? Аз последните две седмици само щукам насам-натам из града... Не бяха снимки, сметки, прегледи и какво ли още не. Миналата седмица трябваше окончателно да започнем изработката на поканите, но се отложи и едва днес свършихме тази работа. Тъпото е, че няма никаква синхронизация на действията и просто на някой му щуква нещо и прави каквото му изнася, но както и да е... И такива неща се случват.
По принцип на 19 този месец, трябваше да ходя на първи изпит, но го отложих за април и така... Все още ме гложди притеснението за матурите и предполагам, че ще е така, докато не минат. Тормозя се и за глупостите за бала. Странно ли е, че не съм  особено въодушевена от тази част? Някак цялото нещо с префърцунените рокли и костюми, прекарването на шумната вечер с още сумати хора и цялата организация и пари хвърлени само за някакви си 5-6 часа, в които трябва да се чувстваш "специален". Прически, проби, гримове, тоалети... основните теми този месец. И все говорим и говорим и нищо не правим. 

В сряда трябваше да пиша за няколкото сериала, които следя, но след малка справка, защото съм назад с епизодите разбрах, че за повечето, които следя сезонът е приключил. Ако все пак, искате да споделя с вас кои сериали следя и мнението ми за тях споделете в коментарите. Също така може да ми предложите вашия любим. Не, че разполагам с изобилие от свободно време, но за какво е неделя вечер? 

Как сте вие?

3 коментара:

  1. Напълно те разбирам, при нас също е пълен фарс, никой не знае какво прави, психически е ужасно натоварено, но и за мен блога се оказа добър начин да разпускам. Успех с това, което си решила, че искаш. :)

    ОтговорИзтриване
  2. Успех с матурите и дано се справиш. Не е голяма работа, че не те вълнува токова частта с бала. Ще е същото и само да се съберете няколко човека без да сте се нагримирали, с рокли да сте и т.н Не разбирам цялата тази работа..такива пищни работи и празненства все едно завършват трето висше, а то е само 12 клас..
    Ще ми е интересно да разбра кои сериали следиш и мнението ти за тях. Определено направи такъв пост.

    ОтговорИзтриване
  3. Аз преди преди бала и матурите бях кълбо от нерви а се оказа ненужно. Матурите да просто едно контролно с повече задачи а за бала няма кой знае както толкова весело в него, просто поредното събиране с класа и учителите само дето носим неудобни дрехи . Минах и през двете и после ми бе странно как съм се притеснявала а не е имало за какво. Успех на изпитите :)

    ОтговорИзтриване