петък, 19 февруари 2016 г.

School make up routine


Обикновено, когато стана сутрин в 06:30 последното нещо, което ми се прави е да се гримирам. Първото нещо, което правя след като си отворя очите е да си направя кафе. Докато това стане, аз се поразбуждам и с чашата кафе и минимално количество козметични продукти се приготвям за училище. 

 В повечето случаи се изчерпвам със спирала и оформяне на вежди. Продуктите, които използвам за подчертаване на вежди са на Catrice- цветния гел и сета им от сенки. И двата продукта са много хвалени и аз също ги намирам за добри и ми вършат перфектна работа.


 

 Когато обаче, не съм се наспала се появява и нуждата от коректор. Този, който използвам в момента е течния Camouflage на Catrice. Не съм ползвала кремообразния, но и не смятам, че имам нужда. Имам късмета, кожата да ми е сравнително чиста от страна на акне, и една-две пъпчици не мe притесняват. Този коректор използвам, за да прикрия кръговете под очите си и се справя прилично, като ми дава един по-събуден вид.



Понякога, ако съм в наистина много, ама много добро настроение си слагам и очна линия и/или сенки. Очната линия, която ползвам в момента, също, е на Catrice и съм страшно доволна от нея. Казва се Caligraph и се работи много лесно с нея. Писеца е тънък и гъвкав, позволяващ прецизно нанасяне, а цветът е наситен. Сенки, които използвам са най- вече в неутрални тонове.

Ами всъщност това е... Не обичам да си слагам много продукти, когато трябва да ходя на училище. Както казах, в много редки случаи си слагам нещо повече от спирала и цветен гел . Грима е мое хоби и въпреки, че ми доставя голямо удоволствие да го правя, лично за себе си не смятам, че правилното място за това е училище, а и не намирам за необходимо да го правя.
И все пак, не упреквам никой, който е решил да използва повече продукти. Просто това е правилното нещо за мен.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...