петък, 5 февруари 2016 г.

It's Friday...

study image
we<3it
Здравейте, как прекарвате ваканцията си? Аз започнах моята  малко по-рано, като пропуснах четвъртък и петък. Доколкото знам, не съм изпуснала абсолютно нищо, освен ужасната скука сполетяла всичките ми съученици през последните два дни. И връщането на бележниците. Като стана дума... Доста съм доволна от успеха си за първия срок.
В събота със семейството ми си устроихме пътуване до Асеновград и прекарах един цял ден в обикаляне на магазините. Агония. Помня как доскоро ми доставяше удоволствие да меря дрехи, да се мотая по магазините и да оглеждам всичко, което би могло да ми хареса. От няколко месеца, вече не е така. Едва понасям търчащите подире ми консултантки, опитващи се угодят на изискванията ми. Съвсем добре съзнавам, че това е работата им, просто е много изнервящо. А семейството ми съвсем се отчая. Всички си мислят, че няма да успея да си намеря рокля за бала. Че никоя не покривала изискванията ми, а истината е, че аз съм съвсем скромна в тези си изисквания. Просто да е семпла, без пайети и дантели и всякакви подобни неща.
Да си призная, нямам никакво желание да се заминавам с рокли и приготовления за бала. Иска ми се този период да мине и да съм постигнала желаното, да съм спокойна. 
Още от началото на ваканцията съм в просто отвратително настроение и с изключение на топлите вечери, напомнящи за пролетта, нищо не може да ми помогне. Имам доста неща за вършене и това изобщо не ми помага.
Както и да е... Вече имах шанса да изгледам първите епизоди на Shadowhunters и въпреки, че ми е малко странно и все още не мога да свикна с някои неща, ми харесва. На доста места, четох, че повече се харесват актьорите участващи във филма. На мен обаче, много повече ми допадат избраните за сериала, с изключение на Изи и Магнус. Точно така си представях Джейс  и Саймън, а съм приятно впечатлена от Алек, Кат Макнамара също ми допада за ролята на Клеъри.

Дадох начало на месеца, от към книги, със първата книга от Кръвни връзки на Ришел Мийд. Бях забравила, какво влияние има Мийд над мен. Преди време, когато се захванах с историята на Роуз, Лиса и Дмитрий, бях напълно обсебена. Сега това се повтаря с Кръвни връзки. Две книги за два дни. Има нещо опияняващо в стила и, героите, които е изградила чудесно и чувствата, които те изпитват. Реших обаче да си почина малко и една седмица да не припарвам до книга, или поне такава, страниците, на която са изпълнени с художествена литература. Иска ми се да се съсредоточа върху други по-важни, за момента, неща.
От известно време постоянно попадам на тази песен и макар, че в началото не ми допадаше, сега е точно обратното.


Как минава вашата ваканция? Кои сериали гледате?

П.П. -Следващата сряда очаквайте ревю на Тъмна дарба на Александра Бракен.

1 коментар: