сряда, 24 февруари 2016 г.

25 Facts About Me

Здравейте, 
Последния месец в блогпространството се върти един таг и понеже тази седмица нямам нужното време, което да отделя на блога, реших да направя него като тазседмичният пост за сряда. Приятно четене!


https://33.media.tumblr.com/b2d3686c15eadce1db27e4c82daee94b/tumblr_nopx9oIGvo1qkz0a3o2_500.gif 

  • Не пия натурални сокове, газирани напитки и като цяло такива, купени от магазина. Карам го на вода, кафе и чай.
  • За мен 3в1 не е кафе, и винаги, когато някой приятел ми  каже, че е пийнал едно кафе и има предвид 3в1 с три захарчета го поправям.
  • Като стана въпрос за захар... не подслаждам нищо ( кафе, чай).
  • Не си падам и по сладкото, точно защото е сладко.
  • Не обичам да спя до късно и ставам от раз. Може да съм си легнала в 3 и половина през нощта, но съм на линия в 7...
  • Рядко споделям.
  • Понякога има моменти, в които всичко ме дразни. 
  • Имам сестра, по-малка с девет години от мен.
  • Не обичам басейните и морската вода, но обичам да си стоя на плажа.
  • Бързо се ядосвам, но и бързо ми минава.
  • Обикновено, не харесвам дадена песен от първия път. Трябва да я чуя поне още веднъж.
  • И следователно, ако ми хареса, в близката седмица ще си я припявам и пускам отново и  отново.
  • Проверявам си имейла поне по два пъти на ден. Понякога дори сама се дразня на себе си. Поне, ако някой от вас иска да се свърже с мен, може да е сигурен, че ще съм го видяла.
  • От доста време не съм гледала филм и някак нямам и желание. За това пък следя цели четири сериала и едва намирам време за тях.
  • Много обичам да нося боти, но мразя ботуши.
  • Много рядко имам чадър, когато ми трябва.
  • Не обичам приложенията в телефона ми да са пръснати и да заемат много място, затова и съм ги разпределила в папки.
  • Периодично си тегля някоя игра на телефона играя около седмица и я изтривам, защото ми е писнало.
  • Както се предполага от горното- непостоянна съм и лесно се отегчавам.
  • Първото нещо, което правя след като се прибера вкъщи, е да си вържа косата. Когато съм навън не можете да ме видите с вързана коса, когато съм си вкъщи обаче е обратното.best friends, bestie, and day image
  • Много често плача от смях и много рядко някой може да ме види без усмивка на лицето.
  • Не обичам анимации.
  • Мразя да говоря по телефона. Съобщенията са моето нещо!
  • Искам да продължа да живея в България.
  • Смятам, че последната ми година в училище е прекрасна и макар често да се оплаквам от шума, лиготиите и т.н. много си обичам класа.
Надявам се е ви е било интересно и приканвам и вас да го направите, като споделите по някой странен факт за себе си в коментарите.

2 коментара:

  1. За доста от фактите ти мога да разчитам - аз също съм доста непостоянна и бързо се отегчавам, а това за превъртането на песните.. като го чух сякаш видях себе си ;д Много забавни факти :)

    ОтговорИзтриване
  2. Yes! Още един човек, който като мен мрази да говори по телефона :D
    Аз, например, като видя тоз телефон да звъни и е някой, различен от майка ми, много се ядосвам :D

    ОтговорИзтриване