неделя, 31 януари 2016 г.

Wrap up: January...


 
Здравейте,
От края на октомври не съм правила подобен пост, но със по три прочетени книги на месец, които си имат ревюта не мислех, че има смисъл. Това обаче са едни от любимите ми постове за четене и за правене и реших, че тази година ще започна да ги правя отново...
Та, нека да започваме. Направо не е за вярване, че този месец прочетох пет книги, и в момента дочитам още две. Беше доста натоварено и гледам да обръщам повече внимание на училището, и все пак през ръцете ми успяха да минат пет книги.



Съвсем в края на миналата година започнах Обещание на Карина Хали и я завърших на втори януари, мисля. Както споменах във ревюто си, останах малко разочарована от нея, защото имах големи очаквания, но все пак не е лоша книга. Повече - тук.

След това завърших 451 по Фаренхайт на Рей Бредбъри и още съм със смесени чувства относно нея. Определено ми хареса, но е и малко плашеща, защото отразява днешното общество, до някаква степен. Не ми се иска да изказвам по-обширно мнение, докато не си изясня отношението към нея.

Към средата на месеца се насочих към Всички наши места на Дженифър Нивън. Имах предчувствие, че няма да ми хареса и затова отлагах толкова дълго време прочета и. Не знам каква е причината за това, просто не ми допадна самата история. Може би твърде много ми напомня на Вината, до която не мога дори да се приближа. Истината е, че не ме впечатли с нищо и по никакъв начин не ме докосна. Героите ми бяха неприятни и я завърших само, защото не обичам да оставям книгите недочетени.

Преди няколко дни завърших и Красива забрава, която оправи настроението ми. Беше толкова сладка и позната. Точно по тази причина и посегнах към нея. Познавах героите, познавах атмосферата и начина на писане на Макгуайър и имах нужда от нещо познато и приятно. Повече- тук.

Искаше ми се да пусна поста в петък, но тази седмица започнах да чета паралелно три книги и не знаех докъде ще стигна с тях. Оказа се обаче, че Тъмна дарба ми взе цялото внимание и останалите останаха на заден план. Тотално ми взе ума и не ми позволи да я оставя, докато не я завърша. Ще се постарая да и направя ревю.

 

Наскоро започнах Beautiful Redemption, която е първата ми книга на английски. След като завърших историята на Ками и Трентън, толкова ми се искаше да видя какво ще се случи с останалите братя и по-специално Томас, че бях готова да се престраша да чета на английски и два дни не се спрях да търся Beautiful Redemption, книга втора от Братята Мадокс, и точно когато реших, че е неоткриваема, попаднах на нея. До момента ми е интересна, но като, че ли повече ми допада първата книга. 

Паралелно с нея чета и #НаживоотСофия на Шпатов. Най- накрая си я взех и с удоволствие чета по един-два разказа на ден.
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар