петък, 15 януари 2016 г.

It's Friday...

Здравейте,
Как минава първия месец от годината при вас? Аз отново не усетих как се изниза между пръстите ми и ето, февруари чука на вратата. Искаше ми се по-рано през месеца да пусна подобен пост, но бях планирала нещата, които искам да публикувам преди това. Ето, че сега е ред и на It's Friday.
През първата половина на месеца, аз се занимавах главно с дооформяне на оценки и висене из всякакви онлайн магазини за козметика, и това доведе до няколко нови неща. 
 Ходих да си подновявам личната карта и... Защо никога не може да изглеждам добре на снимка за документ? Никога, ама никога. Така де, не че е болка за умиране, но ми се щеше следващите десет години, да изглеждам сравнително добре на личната карта. Както и да е...
На 11-ти ходих на олимпиада по български. Малко забавна история се получи. Отивам за пети час и госпожата казва- "Вие нали ще дойдете в 2?", като моят и на още няколко човека отговор  е "Къде?", "Е, как къде? На олимпиадата.". И така, Гергана отиде в два на олимпиада, защото не и се караше час на класа, е, и защото бях обещала де, но... И какво ме чакаше там - Интерпретативно съчинение... На "Септември". Страхотно! Не, направо прекрасно! Тази поема ми е много неприятна и тежка , и не мога да правя интерпретативни съчинения. Гео Милев ми идва  too much и интерпретативните съчинения не са моето нещо. Иначе, в есетата ме бива, но да трябва да напиша, нещо оценено в определени рамки, ме кара да си блъскам главата в стената. И така, прекарах няколко часа в една стая, чудейки се кой дявол ме кара да идвам тук?
Тази сряда ходих и на още една олимпиада. По история. Първите два часа минаха добре, но след това започна да не ме свърта на едно място и започнах да се изнервям. Като цяло не съм доволна от това, което направих и на двете олимпиади и съм разочарована от себе си. Нека да преминем към нещо по интересно, обаче.
От много време не съм гледала филм. Преди няколко дни реших, че ми се гледа някакъв, но не какъв да е, а с танци. Те са ми едни от любимите и е трудно да намеря такъв, който не съм гледала. Ако имате предложения споделете в коментарите. Гледах втората част на Center stage и страшно много ми хареса, двамата главни актьори са ми познати и много се радвам, че случайно попаднах на тях. Смятам, че много си отиваха и се справиха, както и целия актьорски състав, със задачата си. Напълно задоволи желанията, които имам към подобен тип филми. Друго, което ми хареса е самия начин, по който се държаха героите. Филмът е от 2008 и тогава не всичко беше вулгарност и провокативност, както се случва в повечето продукции последните 1-2 години. Беше приятен, нежен, забавен и интересен.


Започнах и поднових гледането на два сериала. На шести излезе първи епизод от 5B на Teen wolf и въпреки, че актьорския състав е доста променен от началото към момента, както и самия жанр на сериала, не мога да се откажа от него. Да, още смятам, че Алисън не трябваше да умира и Айзък също ми липсва ( много ги харесвах като двойка), както и Дерек. Малия, Лиам, Париш и Тео също са прекрасни с главните роли,които придобиха, а и Скот, Стайлс и Лидия още са тук. Нямам търпение за предстоящото.
Сериала, който започнах съвсем наскоро е The Shannara Chronicles. Пуснах си първи епизод просто, за да видя за какво става дума и страшно много ми хареса. Отново смятам, че актьорския състав е доста сполучлив и нямам  търпение да видя как ще се развият нещата. Въпреки, че сериала е малко мрачен, заради събитията, които се случват, атмосферата е доста приятна, някак си жизнена, а  и пускат доста шегички, особено Уил. За момента изглежда доста интересен и обещаващ.
Трети сериал, който обаче чакам от доста време и излезе съвсем скоро е Shadowhunters. Още не съм го гледала, но нямам търпение да видя, как новите актьори ще се превъплатят в познатите ни герои. Може да не харесвам начина на писане на Касандра Клеър, но историята за нефилимите ми допада. 
Днес беше хубва ден. Прибрах се по-рано от очакваното, свърших доста работа вкъщи и съвсем неочаквано, една приятелка ми звънни и ми предложи разходка в околностите на града с колата. Без много да му мисля се съгласих и половин час по-късно чаках да ме вземе. Попаднахме на страхотен залез и от доста време не се бях смяла толкова много. Дори най-искрено си се разплаках от смях.
Желая ви приятен уикенд и успешна седмица. 
Ще се видим в сряда.

2 коментара:

  1. Да те питам слушала ли си за тези книги?
    Саванти - Джос Стърлинг
    Мъглороден - Брандън Сандърсън
    Малазанска Книга на мъртвите - Стивън Ериксън
    ЛУКС - Дженифър Л. Арментраут
    Това са поредици. Би ли ги погледнала? Ако ти харесат прочети и дай мнение :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. За всички, освен тази на Стивън Ериксън съм чувала и съм запозната с тях. От Саванти съм прочела само първата книга и това просто не е моята поредица. За Мъглороден толкова неща съм изчела, все хубави и отдавна е в списъка ми с желани книги, просто още не съм стигнала до нея. Колкото до лукс, също не смятам, че е моя тип книги, защото не се вълнувам от извънземни. Не мисля, че ще ми допадне. Благодаря ти и задължително ще погледна Малазанска книга на мъртвите.

      Изтриване