петък, 22 януари 2016 г.

Моят органайзер


Аз съм от хората, които забравят бързо или трябва просто да им мине през ръцете, за да го запомнят. Много пъти съм си патила от това. Точно затова от около три години имам един верен помощник, който да дойде на помощ, ако попадна в подобна ситуация - органайзер. Досега не съм инвестирала, нескромна сума пари, в един вече готов такъв, и си ги изработвах сама. Отнема малко време, но на мен винаги ми е било приятно и излизащо на прилична цена. Просто намирах някой красив тефтер с подходящи размери и си набавях помощни материали: цветни хартии и sticky notes, малки забавни картинки, флумастери, цветни химикали и всякакви забавни неща, които биха ми допаднали. Забелязах обаче, че с всяка изминала година размера на органайзера се увеличава, както с броя листи, така и с размера си.
 

Един от подаръците за рожденния ми ден миналия месец, беше точно готов, ръчно изработен, прекрасен органайзер, който мога да променя/ допълня/ разместя по мой вкус. Още тогава се захванах с това и ето един месец по-късно, мога да кажа, че вече е влязъл в употреба и първото шестмесечие от годината е готово.

Сега ще ви покажа малко снимки на основните неща, без да навлизам в големи подробности, като се надявам на някой от вас да му бъдат полезни.

 

В началото има списък за покупки, а след това започва разпределението по месеци. За всеки месец съм оставила определен брой листи и съм направила календар. А тях съм разграфила по дни.


На всеки три месеца съм поставила един цветен лист за To do, в който са да си отбелязвам по-важни неща, събития и т.н., които ще се случат през тези определени месеци. След приключването на месеците, идва ред и на разходите, които може да се организират според самия човек.

  

 Като цяло съм го разграфила на няколко раздела:
  • Месеци + То do lists + разходи и покупки
  • Раздел свързан общо казано с книги
  • Отделение за блога
  • Раздел свързан с училище и съпътстващи дейности
  • Отделение за моите пътувания, което да момента все още стои неупотребявано 
  • Няколко свободни листа, за всеки случай
Този органайзер си има място само вкъщи. Доста е обемен и не позволява всекидневно разнасяне в чантата ми.


 

В последната част на органайзера съм избрала да сложа допълнителни листчета и такива за отбелязване, а в края му има няколко листа със съвети, които получих със самия органайзер. 

Специално в този органайзер не съм добавила много от себе си, само го разграфих, подредих по начин, по който на мен да ми е удобно и сложих няколко цветни картинки и рисунчици в началото на новите раздели и между месеците.

Е това беше от мен  ще се видим в сряда...

2 коментара:

  1. Имаш прекрасен органайзер! Чак ми се прииска и на мен да имам един :)

    ОтговорИзтриване
  2. Точно днес си мислех да направя публикация за моя огранайзер :Д Радвам се, че не съм единствената, която си води записки за това, кокво ме вълнува. Страхотно ти се е получило! Браво! ^^

    ОтговорИзтриване