сряда, 30 декември 2015 г.

One of my days: Last trip for this year

Последното ми малко пътешествие за тази година- Копривщица. Като заедно с него посетих още Клисура и Панагюрище. Отдавна исках да посетя този малък възрожденски кът и останах напълно удовлетворена. Понякога ми писва oт шумотевицата и прекаленото много хора на едно място и с радост се разходих из тихите сутрешни улици, по които са ходили Каравелов и Дебелянов, заедно с ред други личности от нашата история. 
 

Този ден нямах никакво желание за пътуване и разходки и като цяло не исках да мърдам от вкъщи.  Времето обаче беше чудесно, малко мъгливо, но много приятно за разходка и отдих, и успя да ме зареди с енергия и настроение.

 

В града може да посетите къщите-музеи на Любен Каравелов, Димчо Дебелянов, Тодор Каблешков и Георги Бенковски, които аз за жалост не успях, отидох в неподходящо време. За информация относно работно време може да се погледне във сайта на града.
 
  
Влизайки в града веднага се забелязват красивите възрожденски къщи. Във времето през което сме били под османска власт жителите на града  се ползвали с привилегии и успели да съхранят духа и традициите си и до днес.


 

 


Последните три снимки са по пътя на обратно, където спряхме на едно място почивка. Гледката беше прекрасна. 

 

Е това е от мен... A утре ще има още един пост, последен за 2015 година, а следващата сряда очаквайте ревю на морето на спокойствието. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар