вторник, 8 декември 2015 г.

Blogmas day 8...

тема: Currently reading
Никога не съм обичала зимата като сезон. Да, рожден ден, Коледа, Нова година, ваканции и горящи камини, подаръци и т.н., но винаги съм предпочитала лятото- времето е топло и не се налага да нося по три пласта дрехи,за да не се чувствам като снежен човек, но пък да приличам на такъв. Или поне беше така до тази година... Помня, че имах един пост през лятото, в който почти изцяло ставаше дума, колко ми се иска най-накрая да дойде есента и да ме отърве от тази мъчителна жега. И есента дойде, и си замина... Красив сезон, изпълнен с приятни моменти, пъстри цветове, пътувания и много смях. 
Зимата дойде и тя е също толкова красива, макар и без снега. Усеща се по уханието на студения въздух; по зачервените от хладното време. бузки на хората; по дебелите шалове, увити около вратовете им; по украсите обагрили градове и къщи. 
Усеща се приятно и усещам, че и мен най-накрая ме откри коледното духче и цял ден си мисля за захарни бастунчета.

П.П. - няма да споделя нищо за Онова лято, защото ми се иска да и направя ревю. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...