понеделник, 7 декември 2015 г.

Blogmas Day 7...

Здравейте!
Тематиката днес е огън/камина/печка, което беше доста странно за мен. Направих около двайсетина снимки и всичките не изглеждат особено добре, но все пак се постарах да избера най-сполучливата...
Днес не се случи нищо по-различно от всеки друг ден в училище, а след шестия час ни освободиха и с две приятелки отидохме на обяд. От доста време се канехме да го направим и се радвам, че успяхме да седнем и да си поговорим.
В един от предишните постове на блогмас, ви споменах, че си наваксвам с пропуснатите през седмицата постове на други блогъри. Още тогава си мислех, че може да отделя един пост, за да ви покажа някои от най-любимите ми и понеже, както казах днес нямаше нищо интересно, реших да ги включа тук.
Не са в определен ред, просто са места, които обичам да посещавам в интернет пространството. Освен със написаното, самия начин на изразяване на автора, стоящ зад монитора, много харесвам и снимките, които съпътстват всяка една публикация.


Със сигурност посещавам поне още толкова блогове, но тези са ми едни от най-четените и чета ако не всички, то повечето публикации.




3 коментара:

  1. Благодаря, че си ме включила в списъка! :3
    Държа да знаеш, че чакам твоите постове най-нетърпеливо!
    Снимката е страшно красива! <3

    ОтговорИзтриване
  2. Оле, какъв мелтдаун! <3
    Да знаеш, че въпреки липсата на време понякога, обожавам да се връщам тук,
    а princessofnightingale е един от блоговете, които създадоха първоначалното ми вдъхновение
    да създам и аз свое собствено място в интернет.
    Благодаря ти! <3

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...