неделя, 6 декември 2015 г.

Blogmas Day 6...

Здравейте, ви казвам от шестия ден на декември! Днес започнах Онова лято на Лорън Уилиг. Да, подходящо за сезона, знам, но все пак сутринта като се събудих и ми се прииска да я започна. За около 80 страници, книгата ми привлече вниманието и в главата ми се появиха доста въпроси. Пожелавам си да не загубя желание да я завърша. 
Следобеда се отдадох на пазар. Тръгнах да си търся шал и опаковъчна хартия, както и още няколко подаръка, но в крайна сметка не взех нищо от списъка. Минах и през три книжарници, като не си взех нито една книга... Навсякъде търсих #НаживоотСофия, но никъде не успях да я открия, така, че не наруших обещанието си. Тази книга постоянно ми бяга, а толкова искам да я имам... Темата за неделния ден е To do list или какво имам за вършене, но снимката нарочно е разфокусирана. За училище имам доста неща за вършене до края на месеца: останаха ми  още две класни, няколко есета, изпитвания... В личен план най-вече ще се съсредоточа в пазаруването на подаръци, печенето на сладкиши и наваксването с четене на книги.. Ако съм в настроение, може и някой коледен филм.


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...