събота, 5 декември 2015 г.

Blogmas Day 5...

Как прекарвате съботния ден? Аз бях запланувала да си прекарам целия ден вкъщи и да гледам няколкото пропуснати епизода от The Flash. Освен това, от доста време ми се искаше да започна Young&Hungry, така че гледах първия епизод. Изглежда обещаващо. Забавен е и мисля, че ще ми допадне. Освен със сериалите, наваксвам и с пропуснатите постове на блоговете, които следя. И ми прави впечатление, че доста български блогъри правят Blogmas, което е страхотно. Очевидно, блогърството все повече, навлиза и в нашата страна, което също е много готино и някак се чувствам част от една все повече нарастваща общност.
Темата на снимката е днешната температура - цели 8 C. Очаквах да е по-малко, защото е ужасен студ. Но това пък е причина да се увием в някой дебел, топъл и хубав шал и студа да не е пречка за една вечерна разходка сред украсения вече град. 
Пожелавам ви една хубава вечер в приятна обстановка!

Няма коментари:

Публикуване на коментар