вторник, 22 декември 2015 г.

Blogmas Day 22...

Здравейте, 

В началото на годината в един списък си отбелязах, че искам да прочета петдесет книги за една година. И днес това мое желание се осъществи. Току-що приключих петдесетата си книга за тази година - Дневникът на един ангел хранител на Каролин Джес-Кук. Като казвам, че съм искала да прочета петдесет книги за една година не го разбирайте като състезание или нещо от този вид. Това е вид предизвикателство за мен, дали ще имам желанието да прочета толкова книги, защото за мен това е наистина голяма цифра. Колкото до самата книга... 
Като начало, това не е книга, която бих избрала за себе си. Попадна в мен злополучно и реших защо пък не, ще я прочета. Определено беше нещо различно и интересно. Марго Делакроа е четиридесет годишна, с проблеми с алкохола и наркотиците, със сина и съпруга си. Един ден тя умира по незнайни за самата нея причини и бива изпратена отново на Земята като ангел хранител. На самата себе си. Така в книгата проследяваме живота на Марго от бебе до умирането и, като заедно с това виждаме израстването, търсенето на правилните решения и начини за предпазването и на нейния ангел хранител. В началото е малко объркващо и затова ми отне толкова време да я прочета. Друга причина е и това, че историята на Марго е доста тежка и не можеш просто така да минаваш през редовете. Трудно... Не ужасно детство, разбити мечти, лъжи, самота, недоверие. Дори, когато най- накрая има това, за което е мечтала, Марго не може да повярва, че това е истина и търси измамата във всичко.Книгата не се превърна в една от любимите ми, но се радвам, че имах възможността да я прочета. 
Днешната тема е любимото ми коледно украшение, което е това еленче. Знам, че вече сте виждали снимката, но отново се прибрах късно и пропуснах светлата част от ден, за да направя прилична снимка. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар