понеделник, 21 декември 2015 г.

Blogmas Day 21...

baby, easel, and text imageВчерашният пост го пропуснах умишлено.
Нямаше какво да кажа, цял ден си бях вкъщи и се занимавах с подаръка си и похапвах,  в промишлени количества. Отново си препрочетох картичката, защото обикновено, когато се вълнувам, не мога да се съсредоточа и да хвана снисъла. Толкова ме разчувства. Обичам ги тези момичета! 
Сметнах, че ще е отегчително за вас да четете общо взето това в цял пост. Също така започнах и подготовката за един пост, който стои в чернови още от края на лятото и съвсем скоро ще видите за какво става въпрос.
Днес минах през училище за последния час, понеже се събираме за последно преди празниците. Времето беше хубаво и всички бяха в коледно настроение. Преди това отидох с една приятека при маникюрист, за да си поднови гела и понеже се появи дупка от един час в графика който си бях направила отидохме да пием кафе. Като кафе е силно казано, бяха напълнили по-малко от половината на чашата с кафе, а останалото празно пространство беше изпълнено с обилно количество сметана. След като свърши часа, отново имах половин час мотаене и се запътих към фризьорката си и да вече съм с по-малко коса. Разбрах и че съм се справила доста добре по свят и личност и мисля, че дори съм готова за оформяне. Утре вече трябва да отида на училище и да видя какво съм пропуснала.

Няма коментари:

Публикуване на коментар