сряда, 2 декември 2015 г.

Blogmas Day 2...

Здравейте!
Извинявам се за сниката. Отново закъснявах...
 Днешната тема е ООТD или с какво съм облечена. Aз съм от хората, които до последно обичат да ходят с възможно, най- малко обемни дрехи и до сега си се възползвах от възможностите. Днес обаче ми изглеждаше доста студено и реших да си се гушна в топлото палто...Как е времето при вас днес? 
 Има дни, в които не се е случило нищо конкретно, но просто не са нашите дни и не може да греем от щастие и да търпим лигавщини и глупости. Смятам, че не съм само аз и на всеки понякога му писва да се намира в подобна обстановка. Да, денят ще мине и утре отново ще съм способна да понасям целия шум и простотия, но днес не. Тъпо е, когато се стараеш да постигнеш нещо, учиш и отделяш някакво време над това, някой да влезе в стаята, да те погледне и да ти се изсмее в лицето; да ти каже, че ти не можеш да се справиш сам и си разчитал на някой друг да свърши цялата работа. Колкото и кофти да е това, аз обаче знам, че мога и съм успяла. И крайният резултат е само мое дело.
 Като гледам графика за училище, а и в личен план, този месец не се очертава да имам много свободно време, а какво остава за четене, надявам се все пак да успея да отделя. Не направих пост с това какво съм прочела през ноември, защото бяха само две книги- Красиво бедствие и Girl Online и не мисля, че си заслужава след като съм изразила мнение и за двете, да им отделям пост. Ревюта и на двете може да намерите тук и тук.

Няма коментари:

Публикуване на коментар