четвъртък, 10 декември 2015 г.

Blogmas Day 10...

Днес колкото и да не ми се искаше, трябваше да се измъкна от топлото легло вкъщи и да изляза през входната врата, за да отида за втори час в девет сутринта. Колкото и добре да изглеждаше идеята вчера, да нямаме първи час се оказа не особено приятно. По-трудно е да се наканиш да излезеш от леглото, особено ако предишната вечер си стоял до късно, за да пишеш есе по физика...
Иначе денят мина бързо и доста скучно... история, после час по нищоправене, в голямото междучасие решихме да отидем на кафе и съответно закъсняхме малко за следващия час, също по нищоправене, малко математика и физика и още нищоправене.... и нямах търпение да се прибера и да дочета Онова лято. Плановете ми се промениха обаче и явно няма да успея да я завърша днес. 
Темата днес е любима коледна песен. Аз не съм от хората, които когато наближи Коледа и преминават към Коледната плейлиста. Разбира се, има няколко, които ми допадат, но със сигурност не са на постоянен replay...
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар