неделя, 22 ноември 2015 г.

Mean Girls Book Tag

Здравейте! Тъкмо си мислех, колко ми е неприятнo, че вчера не успях да пусна публикация и какво да видя... Кая ме е тагнала. Благодаря!

1.Името на кой герой произнасяте грешно?
На Кенджи. През цялата първа книга от поредицата Разбий ме казвах на Кенджи, Кеджи.

2.Кой герой бихте искали да поставите в друг свят от друга книга/поредица?
Странно, но не мога да реша. Опитвам се да дам някакъв отговор, но истината е че харесвам героите - добри и лоши, точно в книгите, в които да си.

3.Повторение! Повторение! При коя книга сте почувствали dejavu от друга книга?
– Непосредствено след като завърших Алена кралица, започнах Въглен в пепелта и на няколко пъти намирах прилики между двете книги. А от друга страна Алена кралица свързвам с Изборът.

4.Коя книга ви е дала противоположни на представата за „женската сила” чувства?
Здрач?! за друга книга не се сещам в момента.

5.При кой герой сте искали да издадете одобрителни възгласи, докато сте чели книгата?
 –Разнищи ме, книга втора от поредицата. Израстването на Джулиет толкова ме изненада, също и Уорнър. Още във ървата книга ми се стори интересен, но по нататък се превърна в един от любимите ми герои.

6.Колко време обикновено прекарвате в книжарницата?
– Когато отивам в книжарницата, обикновено вече съм си направила план какво точно искам, за да не се изкушавам. Отнема ми не повече от 10 минути, 15 ако все пак реша да се помотая и да си набележа следващи цели.


7.На кой герой ще му се наложи да има ограничителна заповед от вас, ако беше истински?
– Джош от Рисунка за Айла, мина повече от половин година откакто прочетох книгата, но все още много го харесвам. Както съм казвала и преди не останах особено впечатлена от книгато, но от Джош- да.  

8.При коя популярна книга/поредица сте били предпазливи, когато сте я чели?
– "Създадена от дим и кост" и " Адски устройства". За първата, нямам оправдание. Просто си мислех, че няма да ми хареса. Към книгите на Касандра Клеър обаче съм особено предпазлива. Така и не се хванах отново с Реликвите на смъртните, а прочетох 2 глави от Хрониките на Магнус Бейн и ми се доспа ( извинявам се на всички които харесват авторката). Просто нейният стил на писане в тези две поредици не ми допада, но адски харесах историята на Теса, Джем и Уил.


9.Всички обичаме Реджина Джордж. Назовете злодей, който обичате да мразите? 
– Ами едва ли има толкова обичани злодеи като Волдемор и Драко Малфой. Аз съм израстнала с тези герои и няма как да не ги обичам.

10.Вашите любими родители от книга?
– Харесвам родителите на Пени от "Girl online". Майка и е толкова погълната от работата си, но винаги намираше време да подхвърли нещо забавни или да даде съвет на дъщеря си. Същото се отнася и за баща и като той, като че ли ми допада повече.

11.Коя книга бихте искали да популяризирате?
– Пустинно цвете на Уерис Диъри. Смятам, че това е една много добра книга, засягаща изключително важни въпроси, даваща много поуки и освен това е много интересна.
 

12.Опишете перфектния за вас персонаж, за когото искате да четете?
–  Да бъде решителен и смел, да има остроумни отговори и забавен характер, но да не е изряден, позволено му е да прави грешки, да има отрицателни черти - иначе няма да е реален и бързо ще загубя интерес, пола няма голямо значение.
 

13.Какво правите когато някоя книга силно ви разтърси емоционално?
– Плача. 

14.Остроумните отговори на кой герой бихте искали да притежавате за себе си?
– Уил от „Адски устройства”, Мер от " Алена Кралица"


15.Назовете случай, в който решението на някой герой ви е накарало да завъртите очи.
Блеър от Твърде далеч: Пропадане... Сероизно това момиче може да е много дразнещо.

Тагвам: Ева и Памела :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...