петък, 13 ноември 2015 г.

It's Friday...

Здравейте!
Реших да започна една нова рубрика в блога, която ще се казва It's Friday по простата причина, че в петъците съм най-малко натоварена и се надявам да имам повече време да подготвям публикациите. Така, в тях ще говоря за неща случили се през изминалата седмица, какво ми е направило впечатление, хубави емоции и т.н., като няма да го правя свяка седмица., може би 2-3 пъти в месеца.
 Днес ще започна с това, че следобед заминавам на кратка почивка с класа си за уикенда. Всъщност мисля, че се води зелено училище. Преди няколко години, съм ходила на същото място, но беше със стария ми клас. Помня, че си прекарахме доста забавно и тогава се запознах с една от най-близките ми приятелки... И се надявам и този път да остана с хубави спомени.
Тази седмица открих и една нова любов... Мисля, че се пристрастих към Supernatural. За седмица и половина при положение, че имам време да го гледам само вечер съм стигнала до средата на втори сезон. До преди месец тотално отричах този сериал и нямах никакво намерение да го гледам, но една приятелка ме придума и реших... какво пък, ще си пусна първият епизод пък ще видим... Страшно е интересно, особено за хората, които се интересуват от фентъзи.
В понеделник имахме още една обща среща между випуска и колкото и хубав и слънчев и  енергичен да беше денят, тези 40 минути успяха да убият всичко в мен. Буквално ми гръмна главата... Добрата новина е, че най-накрая се разбрахме и за още нещо. Моя милост е в екипа, който ще се занимава с подготовката на поканите... друг е въпросът, че това е единствения сформиран екип, а ни трябват още няколко, принципно. Решила съм обаче, хич  да не се затормозявам. Който има претенции за нещо повече, да намери алтернатива и ще се обсъди, който няма обаче, да не хвърля празни приказки във въздуха и да чака да му дойдат на крака... Така де, важното е, че имаме ресторант, в понеделник ще се подготви договора с  фотографа, диджей и водеща и мисля, че другото са по-маловажни подробности, за които нямам претенции.
Последните два дни бяха много динамични и почти не се появявах вкъщи, дори забравих, че ще пътувам. Тези дни обикалям целя град по няколко пъти -подготовка, пазар, вечеря с приятелки, трябваше да ходя до личния лекар, и среща с момичетата, вчера следобед се прибрах и веднага започнах да си подготвям багажа. Харесва ми да съм заета. 
obeshtanie karina hali koricaТази седмица не съм чела изобщо, но имам голямо желание да си взема Обещание на Карина Хали, след като прочетох страхотните ревюта на Ева и Ана... Но за момента, мога само да и се радвам на прекрасната корица, защото съм си наложила забрана за пазар на книги до Коледа.. така, че някой ако може да ми я купи?! Моля?
Като цяло седмицата беше изпълнена с движение и напрежение, забавна и въпреки няколкото кофти момента се старая да гледам от позитивната страна на нещата(съветвам и вас да го правите, излишно е да си тровите живота повече...)

И ето няколко песни за настроение, съпътстващи ме цяла седмица:
 

Ellie Goulding е една от любимите ми изпълнителки и почти няма нейна песен, която да не ми е харесала.

 

One Direction имат и няколко песни, които доста ми допадат тази и drag me dawn са ми фаворити.


По тази песен ме зарибиха приятелите ми, първите пет пъти когато я слушах я намирах за много странна и не ми допадаше. После обаче те започнаха да си я тананикат, а и тя сякаш ме преследваше, където и да отидех я чувах... и накрая започна да ми допада.


 Да, да.. знам Криско! Тази негова песен обаче ми е различна и някак много се връзва с периода, който се намирам и ами, да... Харесвам я. Пък и видеото е много готино, много често ходя по тези улици и обстановката ми е позната, а гледката от градище е просто жестока, много ми се иска да ида пак там.
 Усмихвайте се по-често и всяка сутрин си казвайте " Днес ще е хубав ден!"

2 коментара:

  1. Помня, когато и аз бях обсебена от supernatural, първите няколко сезона ги изгледах много бързо, ама ми дойде в повече след 6 сезон.

    ОтговорИзтриване
  2. Леле, колко хубаво е да си в началото на прекрасен сериал като "Свръхестествено". Перфектна петъчна компания. :3

    ОтговорИзтриване