петък, 30 октомври 2015 г.

Wrap up: October...

Ето, че дойде време и за това. Без да се впускам в обяснения, за това колко бързо е минал още един месец, защото е очевидно, направо минавам на темата. 
Късмет е, че през месец октомври успях да завърша цели пет книги и да довърша една. Имах страшно много за вършене, къде свързани в училище, къде- не. Последната седмица ми беше най-натоварена и се радвам, че имахме едни почивни три дни, за да се отдам на четене, гледане на сериали, които бях загърбила и пиене на чай. 

  

В началото на месец октомври завърших Железният светилник. След като преполових книгата и опознах героите, историята привлече вниманието ми и не ме остави, докато не прочетох и последната страница.
След това с лек скептицизъм посегнах към първата книга от поредицата Хекс Хол. Прочетох ревютата на Вероника за поредицата и реших да и дам шанс. Тя дойде в точния момент. Когато хем ти се чете нещо, но не знаеш какво да е то и така ти се убива цялото желание. Поредицата ми върна желанието да чета. Действията и героите на те натоварват и сюжета се лее с лекота, впримчвайки те в него. Не бих казала, че е нещо страхотно, просто не е лоша. От време на време героите доста ме дразнеха , но се забавлявах докато я чета. Смятам, че на хора, които не искат да се натоварват прекалено или на такива, които те първа се захващат с четенето и по-специално с фентъзи жанра, четивото ще им допадне. 

  
Алена кралица е книгата, към която посегнах след това. Обичам я. Макар и предсказуема, историята беше разказана по един прекрасен начин, който не ти позволява да я оставиш дори за миг. С нетърпение очаквам да излезе следващата книга и отново да се срещнем с Кал, Мер, Мейвън и Килорн. По разширено мнение може да видите тук.
Въглен в пепелта е още една книга, която ме впечатли страшно много. Главните герои са добре изградени и имат известно израстване. В книгата се преплитат предателства, политически интриги, стремежи за власт и много несправедливост, дори има доза романтика и свръхестествено. Изключително интересна книга. Ревю очаквайте скоро.

И понеже споменах гледане на сериали, реших да включа и един - The flash. Започнах да го гледам още, когато излезе, но съм се заблудила, че първия сезон е нещо от рода на 15 епизода. Когато през октомври излезе втори, осъзнах, че нещо ми се губи и с голямо удоволствие си наваксвам. Та така, The Flash e любимият ми сериал за месец Октомври.

А това е една от най-често слушаните от мен песни през този сезон. Страшно много ми харесва.

 А Вие колко книги прочетохте през този месец? Коя е любимата ви песен тази есен?
Е това е,
Чао.



Няма коментари:

Публикуване на коментар