сряда, 21 октомври 2015 г.

The Bookalicious Tag


Днес съм тук с още един таг. През учебно време това е един от начините, с които да поддържам блога активен. Надявам се в скоро време да успея да напиша и някое ревю. Благодаря на Ева за тага!


1.Какъв процент от книгите си взимаш от библиотеката и какъв от някъде другаде?
От библиотеката взимам само задължителна литература. Колкото до това, какъв процент книги взимам от приятели... Около 5%. Като цяло не обичам да взимам на заем книги и ми се случва доста рядко. Останалите книги си купувам сама от джобните ми или стипендията.

2.Кой герой би искал/ла да бъдеш и защо?
 Ще кажа Луси Дервиш. Да, повечето предпочитат да са смели като Катнис, борбени като Селена Сардотиен, но аз с удоволствие бих се впуснала в търсене на Сянката. Една луда нощ прекарана в разкази за изкуство и импровизирана изложба на графити би била чудесна.

 3.Коя е любимата книга от детството ти?
Малката русалка и червената шапчица...

4.Коя е любимата ти книга? 
Много мразя подобен тип въпроси, особено за книги. Не веднъж съм казвала, смятам, че за един определен момент, за един определен начин, по който се чувстваш, имаш любима книга. Но има стотици такива моменти. Значи има и стотици любими книги, стига да имаме желание да ги открием.

5.Купуваш ли книги втора ръка? 
Да, имам 3-4 книги, които съм си взимала втора ръка. Виждали са ми се на добра цена, а и са с изряден вид, все едно са нови (много държа на това) и съм ги купувала.

6.Кой е най-сексапилният ти любим герой? (Без значение от пола.)
Хм... Джош (Рисунка за Айла) и Ейрън Уорнър (Разбий ме), също и Кал (Алена кралица)

7.От коя поредица имаш най-много книги?
Не обичам прекалено дългите поредици. За момента, поредицата с най-много книги, която притежавам е Изборът на Кийра Кас.

8.Коя  е любимата ти корица?
Много харесвам кориците на Изборът, Онова лято и поредицата Разбий ме.

9.Кой е любимият ти вид книга? (жанр)
Не искам да се ограничавам само до един жанр... Харесвам YA, фентъзи, криминални, исторически, също и антиутопии.

10.Коя е първата книга, която прочете?
Не знам, коя е първата книга, която съм чела. С коя книга четенето се превърна в страст- Тръпка на Маги Стийвотър.

11.Кой е любимият ти филм по книга?
Не гледам много екранизации и когато го правя в повечето случаи съм разочарована. Все пак много харесвам Хари Потър...

12.Къде е най-доброто място за четене?
 В леглото.

13.Написвал/ла ли си свой фен фикшън по книга?
 Не, преди година-две, обаче съм писала тийн-фикшъни.

14.Ако можеше да прочетеш само 3 книги до края на живота си, кои щяха да са те?
 Не знам, най-вероятно три обемни самостоятелни книги, за които съм сигурна, че ще ми харесат.

15.Коя е най-дебелата книга, която си чел/ла?
 "Тютюн"

16.Ако напишеш книга, какво ще е заглавието?
Не знам, доста зависи и от тематиката на книгата. Може би нещо мистериозно...

17.Колко книги прочете миналия месец?
През септември прочетох три книги.

18.Коя е последната книга, която прочете?
Хекс Хол... На скоро попаднах на ревюто на Вероника и ми се стри интересна. В момента чета Алена кралица на Виктория Айвярд и ми остават около 50-тина страници до края.

19.Представяш ли си себе си в книгите, които харесваш?
Не, но често си мисля как бих реагирала аз на дадена ситуация. Понякога, търся общи черти в характера на героите и моя.

20.Коя е любимата ти книжарница? 
„Orange “

21.Твърди или меки корици? 
Истината е, че за мен няма особено значение.

22.Имаш ли повече от едно копие на същата книга?
Преди време имах по две копия от Бунтовници и Предани, но се разделих със тях.

23.За вампири или върколаци предпочиташ да четеш?
Чела съм доста и от двете и не бих казала, че ще се впечатля особено от нещо, но като че ли клоня повече към върколаците. Винаги са ми били по-интересни, свързвам ги 
повече с природата и някак си те са ме спечелили на тяхна страна.

24.Притежаваш ли повече от 150 книги?Ако не, би ли искал/ла да притежаваш?
Не, и за момента това е добре, защото не знам къде бих могла да ги събера. Един ден обаче, много бих искала да имам една скромна лична библиотека.

25.Коя е последната книга, която прочете от автор сънародник (от същата държава)?
Железният светилник на Димитър Талев... Да знам от няколко месеца се оплаквам колко бавно я чета но последната една трета от книгата приключих за отрицателно време и като крайно мнение мога да кажа, че изключително много ми харесва.


П.П : Скоро очаквайте мнението ми за Алена кралица на Виктория Айвярд...

Няма коментари:

Публикуване на коментар