сряда, 14 октомври 2015 г.

The book color tag

Здравейте, скоро не съм публикувала тагове, затова пък в момента съм подготвила цели два. Благодаря на Кая, че ме тагна. 

1.Изберете цвят
 
Избрах синия цвят. Харесвам го, а и в последствие осъзнах, че няколко от обичаните ми книги са в синьо.
 
2.Покажете всичките си книги от този цвят.
Дълго време се чудих дали да включа и Онова лято към книгите, но все пак реших да го направя.

3.Разделете книгите от този цвят на прочетени и непрочетени.
 Непрочетените са Учителката по пиано и Онова лято.
 
4.Коя книга искате да прочетете най - много? 
Със сигурност, книгата, която нямам търпение да прочета е Онова Лято на Лорън Уилиг .

5.Коя е любимата ви книга?
Както казах, доста от любимите ми книги са в синьо и ми беше трудно да реша. В крайна сметка ще посоча Разнищи ме, защото все още мисля, че в рамките на книгата, героите от поредицата израснаха, разкриха истинските си лица и ги опознахме повече. 


6.Коя е любимата ви корица?
Това вече е много трудно... Дали книгите от поредицата Изборът или от Разбий ме...

 7.Коя е най - не любимата ви корица?
Ще кажа Вината в нашите звезди, не защото корицата е лоша, а защото когато я погледна и се сещам колко много не ми допада стила на Джон Грийн.

 8.Коя книга в този цвят искате да си купите?
Светлината, която не виждаме. От доста време и се каня, но или не успявам да я намеря, или някоя друга ми хваща окото.
  
9.И за финал - нещо синьо на рафтовете ви с книги или близо до тях. 
Нямам нищо синьо около книгите ми. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар