петък, 16 октомври 2015 г.

OOMD: Florence- там където оставих късче от себе си...

 

Ето, че е ред на още една публикация изпълена със снимки и спомени от преди около месец и половина. Днес ще се върна обратно в Пиза и Флоренция.


Флорениця ми остави като, че ли най-топли спомени. Там бях очарована от всичко, което видях и опитах. Мдаа, пицата им е страхотна...


За хубавите спомени, с които останах от Флоренция допринесе и ексурзоводката, на която случихме. Възрастна жена, която се оказа изненадващо пъргава, изключително забавна и грабваща ти вниманието от началото до момента, в който ти каже "Беше ми приятно. Чао!". Наистина, не спря да ни обсипва с информация и дори индивидите, които си търсега места за по-добри селфита, които да споделят в социалните мрежи, я с слушаха с интерес. 


 Екскурзоводката доста време отдели да ни разкаже за двореца на Медичите активно участвали в политическия живот на Флоренция от 12 до 17 век. Беше ми супер интерсно да разбера малко повече за тях. Гледала съм доста филми и сериали свързани с исторически аристократични фамилии и Медичите не правят изключение.



 Сега следват няколко снимки на една от най-красивите сгради, които съм виждала. Толкова внушително впечатляваща. Главодамайващо е да се опитваш да я обхванеш цялата с поглед. Колкото и да се опитвах да и направа снимка, от която да се види красотата и не успях. Това е едно от местата, които трябва да посетиш, да усетиш...





 Вътре също е толкова впечатляваща. Огромна е, семпла, но въпреки това не липсват орнаменти. Когато влезеш вътре започваш да се чудих кое, първо да видиш. Невероятно.


Разбира се, нямаше да съм аз, ако не се огледам за книжарница или библиотека. Страшно огромна е отвън и си представих колко много книги има вътре. Много бих се радвала да посетя една такава.  


А сега, няколко кадъра от Пиза...






Няма коментари:

Публикуване на коментар