сряда, 7 октомври 2015 г.

9 Favourite Youtubers

 Когато съм си вкъщи, прекарвам една голяма част от времето си слушайки или гледайки клипове в youtube, докато върша нещо друго. Това може би е така, защото не гледам телевизия. Преди 2-3 години махнах телевизора, който се намираше в стаята ми и сега мястото му е заето от 30-тина различни истории, тоест книги. Днес реших да споделя с вас моите девет любими влогъри. Не съм ги класирала, просто са в азбучен ред :).

+ Abooktopia
 Естествено, няма как да обичам да чета и да нямам поне един любим booktuber. Следя доста, но Саша ми е любимка, толкова е лъчезарна и описателна. Косата и е страхотна и много и се радвам. Винаги, когато я гледам се зареждам с енергия.   



+ Agleu
 Зори е българска влогърка, която има клипове на всякаква тематика от видео дневници/влогове, през клипове със съвети, на козметична тематика, разопаковане на кутии и какво ли още не. Много усмихната и честна, според мен. В клиповете и често участва и очарователната и дъщеричка, Настя, и двете със сигурност повдигат настроение то ми.   

 


+Inthefrow
 Обожавам цвета на косата и. Едва ли на много хора им отива подобен цвят. Има много енергия, стил, елегантност в това момиче и страшно много я харесвам. Следя най-вече fashion видеата и.   


 
+  Instant
Стан също е български влогър, който снима видеа на различни теми. Когато гледам клипчетата му винаги много се забавлявам. Освен забавни, сред неговите клипчета се намират и такива, които са със сериозна тематика и това разнообразие от теми много ми допада. Често прави и видеа със приятелката си, Стефи, която е бюти влогър и също много харесвам. Общите им клипчета са едни от любимите ми.

 


+ Kalyn Nicholson
 Обикновено, когато следя клиповете на чуждестранен влогър, то го правя, защото съм харесала нещо конкретно като книжни теми или makeup tuturials. В това страхотно момиче, обаче, харесвам абсолютно всичко. Много позитивна, усмихната, креативна и красива. Отново има видеа на всякаква тематика- козметика, мода, влогове, здраве и фитнес, съвети, DIY и т.н. Видеата и са наистина добре обработени, пълни и много цветни. Когато ги гледам цветовата гама, винаги ме зарежда адски много.

 


+ Makeupbuthow
 Едва ли има някой, който да не е чувал за Ели. Българка, живееща в Дания, и доколкото знам занимаваща се професионално с грим. Клиповете и ни показват различни makeup tuturials във всякакви цветови комбинации. Винаги ми е много интересно да видя какви цветове ще съчетае и какви техники ще използва. Все пак, любимите ми нейни видеа са Get ready with me.  




 + Murfeishun
 Мариета е бюти блогър и влогър, и може би една от първите, които започнах да следя. Две години по-голяма от мен, ми е интересна, освен с клиповете за козметика, и с мнението си по дадени въпроси. Също така от няколко месеца, започна една серия What i ate Wednesday, в която показва с какво се е хранила в сряда, като се стреми да се придържа към по-здравословен начин на живот. Други нейни любими видеа са ми и тези, които публикува в неделя, защото не са типичните, в които прави грим, а дава съвети. 



+ThatboyChris
 Крис е на моите години и има способността да ти прикове вниманието в секундата, в която го зърнеш. Има интересна гледна точка и с удоволствие гледам видеата му и слушам какво иска да каже на хората. Изключително креативен и активен младеж.

 


+Snejana Atanasova 
 Много ми допада и Снежана. Смятам, че е искрена и изключително позитивна и забавна личност. В последният месец, тя сигурно е най-често гледаният от мен влогър. Причината е, че определи месец септември като месец на влоговете и винаги има нещо, което да ме заинтригува. Харесва ми вкуса и за козметика и не малко пъти съм си взимала нещо, за което е дала добър отзив.
  



А кои са вашите любими влогъри?

1 коментар:

  1. Приеми сърдечен поздрав от Зори от Agleu :)
    Благодаря за отзива. :)

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...