сряда, 23 септември 2015 г.

One of my days: Last summer days...

Здравейте!
  Отново съм тук с една от любимите ми видове публикации, а именно- пътуването. Въпреки, че на заден план чакат още две такива, тази ще е с подробности относно най-скорошната ми разходка из нашата малка и много красива страна. 


  Ето, че днес официално настъпва есента и е време да извадим така любимите боти, шалове и пуловери, а заедно с това се върна и желанието ми за писане. Утре имам входно по математика и вместо да си припомням как се решаваха задачите, ми се прииска да изпратя лятото по някакъв начин. И какъв по хубав от няколко снимки направени през последните летни дни.


През почивните дни със семейството ми се отправихме към северната част на страната и по-точно- Русе. Не бях ходила там от около половин година, като тогава времето беше доста мрачно и нямах време да се поразходя. За щастие този път имах възможността да го направя. Припомних си колко красиво е това място. Харесва ми големия парк в центъра и архитектурата на сградите. Сега спокойно разгледах красивите декорации и кулички по покривите и разбрах защо наричат града, Малката Виена. 


 Това местенце окичено с ключове страшно много ми хареса, около него има една по-особена атмосфера.

 

 Минахме и през пещерата Орлова чука, която се оказа много красива. Също така се порадвахме на красивата гледка от снимката по-горе.


 Не пропуснах да си топна ръцете в Дунав, а също и да погледаме рибарите.




 Това лято беше различно от очакванията ми, напълно неорганизирано и наситено с емоции, къде приятни, къде не толкова. Лято на залезите, лято на пътешествията (особено последния месец), лято на нощните разходки. Едни бързо отлетели два месеца и запълнени с приятни спомени. Определено запомнящо се.
Чао, Лято 2015.



Няма коментари:

Публикуване на коментар