неделя, 30 август 2015 г.

Travel essentials...

Плаче ми се. Този пост беше готов. Текст, снимки, всичко, само си чакаше реда да види бял свят. Да, но го изтрих без да искам тази сутрин, докато публикувах back to school.
И сега трябва да започна отначало...

Така, след като в последния месец се разкарвам из нашата красива родина, ми хрумна да ви споделя моите нещица, които правят пътуването ми малко по-лесно и приятно.

 

Едва ли е чудно за някой, че първото нещо, което ще посоча ще е книга.Та, аз дори, когато излизам от вкъщи си нося книга в чантата, какво остава за пътуване с кола/влак. Хубаво е да имаш нещо под ръка, ако искаш да се откъснеш от реалността. Дори днес една приятелка ме попита с какво ми е толкова пълна чантата и аз след като и казах, че освен всичко друго, нося със себе си и книга, тя беше като" Защо си носиш книга в чантата след като си излязла с мен?". Не успях да и обясня... Просто така съм свикнала, а и не се знае кога ще ми се наложи да чакам.

Като стана дума за това да се изолираш от околните- слушалки + телефон, също са доста добър вариант. Отново почти никъде не ходя без тях и страшно много обичам, когато се прибирам вечер да слушам музика и да наблюдавам звездите. Перфектни са и в случаите, когато си на плажа и искаш спокойствие, а хората говорят на висок глас, викат на децата си или продавачите на царевица търсят купувачи. Тук може да видите, някои от песните, които слушам често напоследък. А тази през последната седмица се превърна в моя любима:


 Следващото нещо е фото апарат. С поддържането на блога се появи и неистовото ми желание да правя хубави снимки. Е, не винаги се получава ( затова и не намират често място в блога). Това обаче не ми пречи да го мъкна навсякъде и да опитвам да се развивам. Най- неочакваните моменти може да се превърнат в страхотни спомени и винаги е добре да имаш с какво да заснемеш тези мигове.

Когато пътувам се зареждам и с кръстословици. Стават за убиване на време, а и те разсейват. Докато пътуваш или пък се излежаваш на плажа са много добър вариант времето да минава по-бързо.

Огледалце! Ех, ех, суетност... Какво да се прави. Едва ли има момиче, което да не носи малко кокетно огледалце, в което да провери дали всичко е наред. Особено, когато е на път. Почти винаги заедно с огледалото, в несесерчето си намирам и някое и друго червило...

Несесерчето ми почти винаги е снабдено и с дъвки. Не мога без дъвки и дори си имам любими. Сега заедно с половината клас си взимаме такива: 
http://www.mestecaorbit.ro/uploads/images/produse/orbit_pro_mini_(1).png
Последният път, когато бях в Кауфлант забелязах тези от снимките и реших да ги пробвам.  Колкото и вредни да са не мога да се откажа от тях. Сухите и мокри кърпички, също винаги може да са от полза и е хубаво, да имаш за извънредни ситуации.

 

Навсякъде мъкна със себе си органайзер + химикал. Вярвам, че е наистина полезен, поне за мен. Помага в организациата (аз съм маниак), и с него не е нужно в главата ти да е бъркотия. Много често забравям и се радвам, че мога да си запиша някъде какво имам да върша, докъде да отида, просто бележчици или нещо свързано с блога. Препоръчвам го на всеки.

 

Когато пътувам (и не само) гледам да съм снабдена с вода и нещо сладичко ( най-често roobar, или някакъв друг вид барче). Едно, че е полезно да поемаме повече количество вода и за всеки случай, ако огладнея. Често получавам световъртеж и се опитвам да имам нещо за хапване, ако ми се случи.

 

Е това беше от мен. 
Споделете: 
Без какво Вие не тръгвате на път? Имате ли си любими дъвки? Ползвате ли органайзер?


2 коментара:

  1. Ще се присъединя към теб и мен ме гледат странно като извадя някоя книга.Това с органайзера е добра идея поне да е по- подредено от тефтера ми.

    ОтговорИзтриване
  2. Никъде не отивам без киндъла си :)Airwaves са ми любими, но се опитвам да огранича дъвките до минимум. Иначе и аз като теб без тефтер не излизам от нас :)

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...