неделя, 23 август 2015 г.

One of my days: Красотата в малките неща...

Всъщност, заглавието малко лъже, защото това не е само един ден. Все пак спада към тази рубрика в блога и не ми се искаше да го отделям. Пък и отдавна не съм правила подобен пост, а толкова обичам да ги правя и чета.

Преди няколко дни се върнах от нашето Черноморие. По-точно град Поморие. 


  И преди съм прекарвала време от летата си там и ми се искаше да посетя нещо различно, но както и да е. Не съм ходила последните две години и когато сега отидох видях, че мястото си е същото. Все така красиво, мъничко и спокойно.Отседнахме в стария град, който според мен е по-красивата част от Поморие. Направих няколко снимки и реших да ги споделя с вас. Всъщност това ще е нещо като photopost, защото ще преобладават снимките, а аз ще се включвам от време на време с някой и друг коментар.

Беше ми много трудно да избера само няколко 
снимки от тези, които съм направила, но все пак реших да не се натрапвам прекалено. 

Толкова обичам да наблюдавам залезите. Обичам ги още повече, когато съм на брега и ми мирише на пясък и море и просто нямаше как да се размина само с два три кадъра. 



Това местенце беше толкова приятно и красиво, че просто не се сдържах.
Както казах не можех да се размина само със снимка или две на залезите...

Последният път, когато бях в града този мини-кей? го нямаше. Намирам го за много красив и всеки ден минавах от там и се спирах да полюбувам.

Старите каменни пейки се бяха поизтъркали и позагубили чара си, но редом до тях се намират и няколко нови, които са също толкова красиви.
Днес съм доста активна, за разлика от предните няколко дни/ седмици... Това е третата публикация, която завърших... И трите, вече бяха започнати, но взе не успявах да се настроя за да ги завърша. Скоро ще видите и останалите.

2 коментара:

  1. Поморие е едно от любимите ми места в България, страшно красиво градче. А снимките ти са прекрасни, Гери!

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...