понеделник, 3 август 2015 г.

Mid-Year Book Freak Out TAG

И сега нека преминем към тага... 
Благодаря на Ева, затова че ме тагна и открих начин да утоля желанието си да пиша нещо. От няколко дни ме сърбят ръцете, но нямах точна представа за какво и ето я възможността... 

Read↠↠↠↠Ᏸ o o ƙ s▥1.Най – добрата книга, която си прочел/а досега през 2015-
Понеже ми е трудно да реша, отворих профила си в goodreads и разгледах оценките които съм давала на книгите прочетени тази година. Като оценка 5 давам сравнително рядко, на книги, които наистина са ме впечатлили. Книгите с оценка 5 са поредиците Създадена от дим и кост и Стъкленият трон. Общото между тях е, че от нито една не очаквах да ми хареса толкова. Харесвам сюжетните линии, обожавам героите и световете им. Също така, много ми харесва и Проницателят. Това беше първата книга, която прочетох за годината и беше много добър старт.

2.Най – доброто продължение, което си чел/а досега през 2015 -
Принцеса с часовников механизъм- не съм очаквала, че толкова ще се привържа към Теса, Уил и Джейс и краят беше съвсем удовлетворяващ.  

3.Новоиздадени книги, които искаш да прочетеш, но все още не си – 
Доста са... 
Като за начало все още не съм прочела Разнищи ме и Възпламени ме на Тахере Мафи. Също Онова лято на Лорън Уилиг, Всички наши места на Дженифър Нивън и Кралицата на Тиърлинг от Ерика Йохансен

4.Най – желани предстоящи издания през втората половина на годината – 
Много искам да прочета Самодива на Краси Зуркова и Girl online на Зоуи Съг.

5.Най – голямо разочарование – Наследницата на Кийра Кас. Не, защото самата книга е лоша, а защото от съдейки по предходните и книги, Аз очаквах нещо повече.

6.Най – голяма изненада– 
Ще те чакам на Джей Лин се оказа голяма изненада за мен и също така се превърна в една от любимите ми книги.

7.Любим нов автор (с дебютна книга или нов за теб) –  
В началото на годината открих Стефани Пъркинс и се влюбих в нейните книги. Когато си взех Целувка за Ана не очаквах, че стила на писане на писателката ще ми допадне толкова.

 8.Нов герой, по когото си падаш – 
Джош от Рисунка за Айла... Не за пръв път го казвам, но много харесвам Джош, дори и книгата да не оправда очакванията ми.

9.Най – нов любим герой
Не мога да избера... Тази година е добра от към книги и има толкова много любими герои, които се появиха... Ще кажа Арън (Наследницата) и Роуан (Стъкленият трон). Толкова различни и толкова ги харесвам. Арън е братът мечта. Винаги насреща, подкрепя Идлин и и дава съвети. Роуан... ами той, не е точно мил и обичлив. По- скоро е груб и надменен и въпреки това е страшно очарователен.

10.Книга, която те е разплакала – 
Плача на повечето книги... Скоро беше на Огнената наследница.

12.Любима книга, превърната във филм, който си гледал/а тази година – Бунтовници. Това е една от любимите ми поредици. Филма обаче, не влиза в тази графа. Като самостоятелен филм е добре, но това, че не се сценаристите не са взели под внимание толкова неща в книгат ме разочарова.  

Beautiful white Christmas❄️❄️13.Любимо ревю, което си написал/а досега през годината – 
Ами.. не знам. Не мисля, че съм особено добра в писането на ревюта. Харесва ми как се получи това за Стъкленият трон.

14.Най – красивата книга, която си си купил/а досега (или си получил/а) – Книгите от поредиците Изборът и Разбий ме. Обожавам ги.

15.Кои книги имаш нужда да прочетеш до края на годината – 
Доста са, но като за началото тези които изброих във въпрос 3.

Няма коментари:

Публикуване на коментар