вторник, 11 август 2015 г.

Поредици, които не съм завършила...

Има няколко поредици, които не съм завършила и понеже не се случва нищо интересно с мен, реших да споделя с вас тях.
Като за начало...

 Реликвите на смъртните... Защо?!


https://dsor5wahmliea.cloudfront.net/site-assets/mortal1.jpg

Когато се захванах с поредицата ми се стори интересна, интереса ми обаче беше краткотраен и се отказах на третата книга. Мислех си, че не ми допада начина на писане на авторката, но Адски устройства се превърна в една от любимите ми поредици. Сега съм на мнение, че просто не успях да се сближа с героите. Действието също много се проточи... цели шест книги.

Тръпка или Вълците от Мърси Фолс...

 

Това е една от първите поредици, които започнах. Реших да не я завършвам, защото случайно бях спойлната, че третата книга завършва по много нелеп начин. Сметнах , че  след нещата, които бяха преживели главните герои в първите две книги, не съм съгласна поредицата да завърши така. Затова реших за  себе си да оставя като край на историята, края на втората книга. Въпреки, че не я приключих, още пазя топли чувства към нея, към Сам, Грейс и Изабел.

 

50 нюанса сиво...

http://s1.ibtimes.com/sites/www.ibtimes.com/files/styles/v2_article_large/public/2014/07/24/fifty-shades-grey.jpg

С тази поредица издържах само книга и половина. След това я зарязах. Не ме впечатли с нищо, доста често "четях между редовете" и реших, че щом ще е така няма смисъл да продължавам.

Разделената империя...

 https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/cd/95/22/cd95228f2ce51bf04d21bb188ea9a48c.jpg

Прочетох няколко положителни ревюта за поредицата и с голямо нетърпение се захванах с нея. Сега, месец по късно, все още съм на средата на първата книга и не съм сигурна дали ще я завърша. Не ми допада стилът на писателя и самата история ми е прекалено мрачна и депресираща. Все пак се надявам, след известно време отново да се захвана с нея.


Понеже явно не съм от хората, които често оставят книгите недочитени излезе, че това е всичко. Затова реших да споделя и няколко автора, чиито книги едва ли ще прибавя към колекцията си. 

Никълъс Спаркс

 http://www.sdcdn.com/cms/contest/thelastsongcontest2.jpg?1

Чела съм Последна песен.. и това е. Не мога да прочета нищо друго на този автор. Не си падам по типичните любовни истории, които са толкова характерни за писателя. Иначе Последна песен не  беше лоша книга, просто не беше за мен. Надявам се обаче в един момент да си променя мнението.

Джон Грийн

 http://cdn.playbuzz.com/cdn/3f35c3a7-9428-4d66-9d5a-c0f0c3f25511/83c4603a-b0c6-4f50-811e-d5a45c15e3fc.jpg

Вината в нашите звезди. И това беше. Отново, както и  със Спаркс, неговите книги не са мои книги. Не харесвам стила му на писане, не харесвам и героите, които изгражда. Пробвах да прочета и Сняг вали и това беше книгата, която наистина ме отказа от него.
Е това беше..

2 коментара:

  1. На същото мнение за Джон Грийн съм. Не намирам писането му за толкова оригинално и велико, колкото го изкарват запалените му почитатели. Освен това сюжетите на някои от книгите му са сходни... Всъщност, от "Сняг вали" не харесах само неговата история...
    Също и за Спаркс. Филмите по книгите му са мноооого по-добри от тях. Опитвала ли си да ги гледаш?

    ОтговорИзтриване
  2. Гледала съм няколко от екранизациите ( The notebook, Message in a bottle. A walk to remember, Dear John) включително и Последна песен и всъщност, филмите ми харесват. Гледала съм ги по веднъж и не смятам да повтарям, но съм останала с добри впечатления. Книгите обаче ми идват прекалено драматични, а аз не си падам по това.

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...