неделя, 2 август 2015 г.

И всичко започна с един таг...


https://41.media.tumblr.com/tumblr_mcaw2wlFLu1r3b4cmo1_540.jpg
Посрещам август с доза вълнение, доза притеснение и един таг в блога, според който е минала половин година ( че и повече...). Не го вярвам. Как може толкова бързо да се е изтърколила и аз да не съм осъзнала. Вълнувам се много, защото в началото на септември ми предстои пътуване и нямам търпение да дойде края на месеца. От друга страна с началото на септември идва и последната ми година в гимназията и ми е едно такова мъчно и объркано, защото още не знам какво искам. И колкото и странно да звучи (дори на мен ми звучи така) искам да започна училище. С всички домашни, досадни учители и контролни. Истината е, че ми писна от това горещо време. Не съм вярвала, че лятото може да ми дотегне. Когато на мен ми се излиза, а градусите са 36+ ... просто не мога да си го причиня. Преди два дни най-после заваля и в нашия град и с такова облекчение се настаних на леглото и гледах през отворения прозорец как вали и подухва свеж вятър. Нямам търпение и скоро да се отправя към морето, макар да не е точно както ми се искаше, но.. Все пак някакво море, е по-добре от никакво в тези жеги. 
Явно се е видяло,че тага ще го оставя за следващия пост, за да не стане този прекалено дълъг ( каквито са повечето ми напоследък). Мислите ми са доста хаотични, но аз много обичам да чета подобни публикации и въпреки, че поначало темата на тази беше съвсем друга, ще натисна бутона публикуване без да подложа на редактиране мислите си. 

П.П. - Тага ще се появи утре..










Няма коментари:

Публикуване на коментар