неделя, 12 юли 2015 г.

Unpopular Opinions Tag

Unpopular Opinions Tag 

 Благодаря на Криси за тага.

1. Популярна книга или поредица, която ти не харесваш: 
<3 | via TumblrНе харесвам поредицата на  Дж. Л. Арментраут , "Обсидиан". С нищо не ме привличат. Историята ми се вижда банална и доста често срещана с едната подробност, че вместо други същества (вампири, върколаци, вещици, ловци на сенки и т.н.) става въпрос за извънземни...   Нямам никакво намерение да дочета тези книги.

2. Популярна книга или поредица, която е по-скоро мразена, но ти я обичаш:
 Много хора критикуват и не харесват Красиво бедствие, аз пък я обожавам.. Поредица, за която съм се сетила не само аз, а и Криси е "Здрач". Обичам я, не защото книгата блести със оригиналност или неповторими герои, или пък защото ми харесва начина на писане на Стефъни Майер, а защото помня, че това беше втората поредица, която започнах изобщо да чета. Преди няколко години, в началото на моята "връзка" с книгите, след като се отказах да завърша поредицата Тръпка, започнах Здрач. И всъщност, това е първата прочетена поредица от мен и многократно препрочитана ( за една година може би 3-4 пъти и то на компютър)... 


3. Любовен триъгълник, в който главния герой е избрал човека, който ти не си искал да избере (или романтична двойка, която не харесваш): 
Позамислих се малко и се сетих, че в поредицата Нощна сянка на Аманда Краймър имаше любовен триъгълник...Не мога да се сетя в момента за имената, а и книгите не са в мен, но главната героиня трябваше да се омъжи за алфа- върколака??, но се влюби в обикновено момче, но пък изпитваше и чувства към алфата, абе объркана история. Та аз харесвах повече алфата, обаче така се случиха нещата, че тя остана с момчето... Разбрахте ли нещо изобщо?
god is gay | via Tumblr
4. Популярен жанр, към който рядко посягаш: 
Ужаси и трилъри. Просто не ми допадат...

5. Популярен или много обичан герой от книга, който не харесваш: 
Много хора харесват Магнус Бейн... Аз пък не. Не, че не го харесвам, но ми е някак безразличен и малко странен персонаж...

6. Популярен автор, който не успява да ти се хареса: 
 Не харесвам Лорън Оливър. Нейното писане ми идва някак депресиращо и монотонно. Нямам обяснение защо. Ооо, как щях да забравя и Джон Грийн. Не го харесвам изобщо. Начина му на писане ме кара да не искам да се докосна до нито една негова книга...

7. Популярни и често използвани в книгите тропи, които си се уморил да срещаш (като "изгубени принцеси", продажни владетели, любовни триъгълници и др.): 
Безпомощните момичета ( какво ще чакаш, скачаш и започваш да риташ задници навред);момичета, които си мислят, че могат да променят лошото момче; висок, рус, със сини очи и страхотни мускули.

8. Популярна поредица, която нямаш желание да прочетеш: 
"След" от Анна Тод. Малко ми омръзна всичко това с "мрачното ме привлича". Милото и невинно момиче среща лошо момче, което се държи зле с нея, ама тя все пак решава да се хвърли на врата му.

9. Казват, че "книгата винаги е по-хубава от филма", но има ли филмова или телевизионна адаптация, която харесваш повече от книгата-първоизточник? 
Ох ами не знам. Последните филми които гледах, на вече прочетени книги са "Да остана ли?" , "Бунтовници" и "Академия за вампири". Не мога да кажа, че са ми харесали повече от книгите.  В " Да остана ли", в книгата долових нещо повече от главната героиня, опознах я. В "Бунтовници"... като самостоятелен филм си беше добре, но ако трябва да го сравнявам с книгата имаше, доста неща, които ми липсваха. За "Академия за вампири" екранизацията поне според мен си беше чиста подигравка, поне според мен. Гледала съм и Лабиринтът и Love, Rosie, също и The Duff, които ми харесват като екранизация, но все още не съм имала възможност да ги прочета.

1 коментар:

  1. Нощна сянка на Аманда Краймър и аз дадох точно този пример. И аз предпочитах алфата - Рен. Само зареди тъпия избор на главна героиня намразих и трите книги.

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...