вторник, 21 юли 2015 г.

Life is a journey I just wanna enjoy the ride...


Преди известно време бях започнала да пиша този пост, но така и не го завърших и си остана като чернова. Вдъхнових се да го завърша благодарение на Ева и нейния прекрасен блог Stormy Garden.


flash tattoo goldЛятото си тече, аз едвам понасям цялата тази горещина през деня и се радвам на прохладните вечери. Пиша доста рядко, но истината е, че лятото ми е доста еднообразно и няма много интересни неща.
Миналата седмица се събрахме с няколко приятелки и пускахме фенери, бягахме от оси, пихме бяло вино и се забавлявахме.Пускането на  фенери се оказа малко опасно начинание. И преди съм го правила, но за пръв път ми се случва фенера да се блъсне във високите клони на едно дърво или направо да се забие между тях. Изтръпнах, докато наблюдавах как на 50 метра от мен, моят фенер си намери място на дървото. Дори след като си изгасна се обръщах на всеки 2 минути, за да проверя дали не се е запалило нещо.
Официално обявявам, че съм пристрaстена към Хавай 5-0. Като цяло не гледам телевизия, но една вечер баща ми го гледаше и понеже си падам по този тип сериали, започнах и аз да го следя, но направо от първи сезон... В момента съм на края на четвърти!
Скоро приключих със Огнената наследница. Остави ме много любопитна и с нетърпение чакам да излезе и следващата част от поредицата. Появиха се нови герои, които обикнах, други израснаха, а Селена преоткри себе си. Събра сили да се изправи срещу това, от което бяга цели десет години. Последните няколко глави, няма да си кривя душата, бяха най-интересната част. Мисля, че най-любимия ми герой от книгата е Роуан. В началото беше толкова отдалечен и наранен, но в последствие се сближи със Селена и показа една своя по-добра страна.

  Малко се отплеснах, но в същината си този пост е посветен на лятото... Ще споделя с вас, някои от любимите ми песни, допринасящи за доброто настроение.

 

 

 

 

 

 

 

 

Това беше от мен за днес. Желая ви едно прекрасно лято. 

https://38.media.tumblr.com/tumblr_m6womuGnR41qm6onko1_500.gif









4 коментара:

  1. Прекрасен пост, Гери :3 Луда съм по песните на Marooon 5, Demi и Shawn.

    ОтговорИзтриване
  2. Невероятен пост, Гери :) <3 И аз като Ева съм луда по песните на Demi и Shawn. :D
    Имам само един въпрос: Понеже съм нова проблем ли ще е ако напиша подобен пост,
    нещо като копиране ли ще бъде? Благодаря за отговора какъвто и да е предварително! :))

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря Ви! Колкото до въпроса ти, Йоана.. разбира се, че нямам против да напишеш подобен пост. Много бих се радвала, ако наистина го направиш и с удоволствие ще го погледна. :))

    ОтговорИзтриване
  4. Не е свързано особено с поста, но... от няколко дни и аз гледам Хавай 5 - 0, по който съм тотално зарибена, та исках да те питам дали си намерила епизодите от 2 - ри сезон, защото аз никъде не мога да намеря след 8 - ми епизод.

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...