петък, 31 юли 2015 г.

July Wrap up & August TBR pile

Здравейте,

Едва ли има друг човек, освен мен, който да упътва толкова зле хората. Вчера отново ми се случи така, че някой да ме помоли да го упътя и аз едва ли можеше да му го обясня по-зле. Надявам се, все пак, да е успял да разбере нещо от цялото жестикулиране и объркване. За напред, ако има някой с мен ще оставям на нега/нея да обяснява. 

 Сега нека преминем на темата на поста. За пръв път ще правя какво прочетох/ какво ще прочета и ще се опитам накратко да изкажа мнението си и т.н. Този месец прочетох шест книги, като мисля, че не е толкова зле като се има предвид, че докато бях на училище прочитах 2-3.

Eadlyn Schreave - gold theme (@districtschreave // IG) Първата е Наследницата на Кийра Кас и ме остави леко разочарована. Имах съвсем различни очаквания за Идлин и книгата като цяло. Според мен, първите три книги бяха доста по-добри от тази. Принцесата ми дойде прекалено горделива и с голямо самочувствие. Разбирам, че точно това е била целта на писателката, а и самата героиня трябва да е такава, защото един ден ще е кралица. Мисля, че това повлия негативно на мнението ми за книгата. И Арън. Близнакът на Идлин е толкова миличък и добричък...И все пак мога да кажа, че както и в останалите и в тази книга имаше доста забавни моменти, чете се лесно и лятото е идеалният момент да се захванеш с нея.
 След това се захванах със Железният изпит. Това е първата книга от поредицата Магистериум на Холи Блек и Касандра Клеър. Книгата не е лоша, но мисля, че ще е по-интересна на 13-14 годишните. За мен беше задоволителна, макар и доста предвидима. Докато я четях няколко пъти се сещах за приключенията на Хари, Рон и Хармаяни в Хогуортс.

Други три книги, които прочетох са от поредицата Стъкленият трон на Сара Дж. Маас. Ако бяха излезли и другите, и тях щях да прочета. Това показва колко са ми харесали. Имам ревю на първата книга тук, а за другите две вече казах, че много ми допаднаха новите герои и начина, по който се развива самата история. Нямаше нито един момент, през който да съм била отегчена или героите да са се помайвали. Дори и в Огнената наследница, където Селена е изпълнена с тъга, и обвинения към себе си, всичко беше изпълнено със действие. Всяка следваща страница ме караше да искам още и още. 
 Последната беше Проклятието на Титана на Рик Риърдън. Подхванах книгата съвсем случайно, защото ми се четеше нещо леко и приключенско. Оправда очакванията ми и с нетърпение искам да се захвана със следващата от поредицата. Прочетох я за по-малко от ден (доста отдавна не ми се беше случвало). Няма какво да коментирам сюжета, всички сте чували за Пърси Джаксън и приятелите му. Беше ми изключително забавно и интересно докато я четях. 




А сега какво смятам да прочета идния месец...
 
 От доста време Пустинно цвете на Уерис Диъри, стои на купчинката с непрочетени книги, а ми се ще това да се промени.Не съм много запозната с историята, само от гръбчето и препоръката на една приятелка.
 Пазителят на Лоис Лаури за мен се оказа доста трудна за четене. Искам да я завърша, просто, защото не обичам да оставям книгите недопрочетени.
 Железният светилник на Димитър Талев, ще започвам отначало и този път ще я завърша. Не е лоша, но като знам, че е от задължителната литература, умишлено я пренебрегвам.
 За Онова лято на Лорън Уилиг толкова ревюта изчетох, че нямам търпение да я започна. За момента я имам само в електронен вариант... Надявам се обаче, че преди да отида на море ще си я взема в хартиен и ще мога да и се радвам на плажа. 


За момента е това. Все още обмислям дали да се включа в BookTubeAThon-а. Ако все пак реша да го направя плановете ми за TBR ще се променят.









Няма коментари:

Публикуване на коментар