неделя, 5 юли 2015 г.

Bookish Scenarios TAG

Bookish Scenarios TAG

Ето ме отново с още един таг, който ми се видя доста интересен. Благодаря на Ева за това, че ме е тагнала.
Untitled


1. Трябва да се отървеш от всичките си книги и можеш да задържиш по една от всеки от следните жанрове: съвременна литература, фентъзи, нехудожествена литература и друг по твой избор. Кои книги ще задържиш?
Съвременната литература:  Ние, лъжците на Е. Локхарт
Фентъзи: поредицата Адски устройства
По мой избор: Много се чудя дали да е Целувка за Ана или Без Хоуп

2. В книжарница си и чуваш тинейджър да казва на майка си, че не обича да чете, но

Always a room for new books.❤️
майка му настоява да вземе някоя книга. Отиваш при тях и препоръчваш книга, която смяташ за подходяща за хора, на които не им допада четенето - коя е тя?

Мисля, че за тинейджър, който не чете, каквото и да му предложа ще ме погледне скептично, защото ако той самият не реши да чете, няма кой да го накара... Все пак си мисля, че ако е нещо наскоро излязло/ нашумяло, покрай екранизация или се радва на добри отзиви... Може би Лабиринтът, Дивергенти, ако е момиче със сигурност Изборът и книгите на Стефъни Пъркинс...

Не се чувстваш на себе си и се нуждаеш от подобряване. Коя книга четеш, за да си върнеш доброто настроение?
Определено Целувка за Ана, намирам я за лека и доста забавна...

Връщаш се назад във времето за ден, в тинейджърските си години. Коя книга е най-вероятно да се хванеш да четеш?
Зависи колко назад, ако е в близките две години определено Тютюн... Толкова време и отделих. Започвах я няколко пъти, а иначе я четох с месеци...

5. Твой приятел те изненадва с четиридневно пътуване и имаш един час да се подготвиш. Коя книга ще вземеш за по път?
Най- вероятно книгата, която чета в момента, както и зарядното, защото в електронен вариант имам около 20-тина книги, които си чакат реда,

6. Къщата ти е била обрана! Не се тревожи - всички са в безопасност, но библиотеката ти е била претършувана. Коя книга наистина се надяваш да е добре?
Едва ли първото нещо за което ще се притесня са книгите ми... Не ме разбирайте погрешно, обичам ги и ако им се е случило нещо ще съм тъжна, но все пак... Някой е обрал къщата ми!

7. Твой приятел взима назаем книга и я връща в ужасно състояние. Ти а) се преструваш, че не си забелязал/а, б) го молиш да ти купи нова или в) тайно унищожаваш някоя от неговите?
Случвало ми се е. ДВА пъти при това... Наистина ми става много гадно, но в никакъв случай не бих го помолила да ми купи друга, просто няма да му давам повече книгите си.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...