петък, 19 юни 2015 г.

Един петък, един спектакъл и една ужасна госпожа по биология.

Здравейте !
Най-после е петък.
Wallpapers Friday coloursИмах други планове за този пост, да е нещо като сбор за последните няколко дни, но съм изключително натоварена и нямам кога да го завърша. Започнах го на 17-ти, защото исках да изкажа вълненията си и, когато приключих за самия ден, реших да го запазя като чернова и да го довърша на следващия. Ами не се случи и ето сега ще сложа няколко допълнения.

17 юни

Непосредствено след едно от най-вълнуващите събития преживени през годината...
Днес е 17 юни и помня, че вчера имах доста на главата и се бях изнервила жестоко. Сега, точно в този момент обаче, не мога да си спомня защо. Защо ли? Защото съм адски равълнувана, адски щастлива и благодарна.
Днес, след почти девет месеца на работа и репетиции, спектакълът, в който участвам съвместно с моите съученици, се осъществи... Къде сериозни, къде не. Днес " Карнавал", адаптация по пиесата на Камен Донев, се състоя. Сега си мисля и се опитвам да се сетя , за нещо конкретно, за действията, които съм извършила, за силата на гласа ми.
Нищо.
Помня само няколко откъслечни неща.
Очите на публиката, вперени в нас.
Туптящите ни сърца.
Усмихнатите ни лица.
Тревожните и в същото време развълнувани погледи, които си разменяхме от единия край на завесата до другия.
Едно Just do it.
Все си мислех, че ще се притесня, ще си забравя репликите или нещо подобно. Това обаче не се случи. Днес в училище се даде доста гласност на самото преставление и всеки се притесняваше. Аз чувствах лек трепет, но нищо повече, дори и когато останаха 15-тина минути. Едва тогава, когато ни се дръпна една реч колко сме се старали и труда, който сме вложили, бягали сме от ангажименти и т.н. Тогава се разчуствах, бързо ми мина обаче. И смело твърдя, че ми хареса да бъда на сцената.
Мисля, че това време и подготовката по спектакъла ме промениха по някакъв начин. Никога не съм си представяла, че ще изляза на сцена... че цялата зала ще бъде пълна и ще има стотици гледащи ме очи... И на мен ще вземе да ми хареса. По някакъв начин, този театър, сближи колективът ни още повече. Винаги съм казвала, че имам един страхотен клас и съм страшно щастлива, че ги имам... Сега се научихме и да се доверяваме повече един на друг, да си помагаме, научихме се да говорим бавно, научихме се и на основни стъпки на  сиртаки и танго. Аз лично научих, че съм доста спъната с краката и ми отне едно известно време докато науча, дори и основни стъпки.

 19 юни
Имаше неща, които исках да казвам, но както казах по горе, вече не ги помня. Ще започна с това, че миналата седмица в града дойдоха на участие Ice cream. Затова и реших да премина забраната наложена си от самата мен, да не стъпвам в местните дискотеки. Какво да кажа, беше забавно... Когато групата влезе, всички малчовци ги наобиколиха и започнаха да подскачат около тях. Пяха, каквото пяха и се оттеглиха. Така, де ... като цяло да си кажа, че не беше нищо особено и съм малко разочарована от новата вокалистка, харесвах старата повече...Друго, друго... Ами заваляха изходни нива и точно днес съм малко ядосана на госпожата по биология.
👽В учебника нямаме определение за един процес, тя не ни е споменавала и думичка за него и ни го дава на теста. Един от съучениците ни има учебник на друго издателство и аз все пак го научих преди часа. Е да, ама според госпожата учебника не ставал, определението, което съм написала аз и още няколко човека, не е вярно и оценката ми е с една единица по-ниска... Но ако не ни кажете изобщо за този процес, и той и лиспва в учебниците, аз от къде мога да знам.
 Както и да е... В момента чета Втората книга от Адски устройства и отново се пристрастих към Теса и Уил... Остават ми около стотина страници и започвам третата. Обожавам героите, дори и Джесамин, и Гидеон, и Геибриъл, и брат Енох....
Е това беше...
Чао!






2 коментара:

  1. гери, здравей. светът/интернет е малък. :D (надявам се, че нямаш против някой, с когото се засичаш всеки ден, те чете) (it's ok, дискретен човек съм :Д)

    и сигурно сте го чули поне 63748596 пъти, обаче и аз да кажа, че бяхте прекрасни всички на постановката! с всичките реплики и тонове на гласа и танци и всичко. много ви харесах. ^_^

    пък по биология за понятието каза, че ни го е показвала в презентация и трябвало оттам да сме го знаели. go figure. сега само чакам да ни оформи и да спре да ни тормози. ;д

    ОтговорИзтриване
  2. Малко не знам какво да кажа... Явно наистина "светът" е малък. Истината е, че не съм очакавала някой, който реално познавам да открие моето скривалище. Благодаря ти, Криси. А колкото до биологията (въпреки, че ми харесва предмета) , няма как да съм по-щастлива от факта, че догодина няма да имам часове с Кирова.

    ОтговорИзтриване