сряда, 6 май 2015 г.

Weekly, may be?

 Последната седмица беше доста странна по отношение на училище. Всъщност не си нищо което да съм правила и да не е свързано с училище. Това говори, че съм била доста натоварена. Имахме няколко контролни, изпитвания и разни мероприятия, запълващи всичко от началото на седмицата до Четвъртък. Хубавото е, че си изкарах няколко хубави оценки, а останалите ще разбера идната седмица.
 В Петък се случи да съм доста раздвоена, защото щях да пътувам, но една приятелка организира мероприятие във връзка с изпълнението на проекта си и страшно исках да отида. От хора, които са били там разбрах, че се е получило доста забавно, въпреки, че по някое време се е изсипал проливен дъжд. И сега наистина ме е яд, че не се върнах навреме.
 Вечерта отпразнувахме рожденния ден на едно от моите момичета ( започват от всякъде да ме заобикалят 18 годишни и се чувствам дечко сред каки и батковци, понеже съм в края на годината... но път си има и хубавите страни). Беше забавно и след това продължихме в дискотека. Честно казано от доста време отказвах да стъпя там след като последния път останах потресена и сега ми беше странно. Този път песните бяха супер, аз обаче трябваше да си тръгна рано, рано защото на следващия ден отново пътувах и трябваше да стана 6:30. И така към три се прибрах и веднага минах през банята. Бях забравила колко гадно е след това. Горката ми коса.
 В Събота със семейството ми се отправихме към Съева дупка, като минахме и през няколко други места. Чувствах се ужасно. Проспах половината път и бях в много гадно настроение. Това се промени щом паркирахме и слязохме сред природата. Всичко беше зелено и имаше доста хора, като се има предвид, че времето беше доста мрачно и цял ден си играеше с дъжда. За пръв път ходих в тази пещера и останах наистина впечатлена. Мисълта да вляза под земята и да ходя 250 метра на отиване и още толкова на връщане ме поуплашиха. Тази година обаче съм си поставила за цел да преодолея страховете си. Така, че качвам се на високо, влизам под земята, говоря ( опитвам се ) пред публика без да се притеснявам чак толкова, участвам в театър и какво ли още не. Охх, отплеснах се!! Та, мястото е наистина вълшебно. Можеш да видиш всякакви форми, стига да имаш голямо въображение. Случихме и на екскурзовод. Той ни разказа толкова много неща и пускаше шеги и беше супер. Направи и няколко снимки (всичките, от които ужасни), но малко. Не исках да съм много нахална след като е забранено по принцип.
интернет






 И това е.
П.П -Пиша този пост в неделя понеже не знам дали ще имам време през седмицата, за да го напиша.

Няма коментари:

Публикуване на коментар