четвъртък, 7 май 2015 г.

The Coffee Book Tag

Много благодаря на , че ме е тагнала. Става серионзно! Мисля, че около 1/3 от общите публикациите в блога са тагове.

1.Черно: Посочи поредица, в която е трудно да се навлезе, но има постоянни фенове. -Ами, както и да ви прозвучи ще кажа Здрач. Мисля, че това беше началото на удърната вълна за вампири и върколаци. След като поредицата беше публикувана отвсякъде заваляха книги със подобни сюжети. Аз също съм я чела. И отново, каквото и да си помислите, поредицата не е лоша. В никакъв случай не мога да кажа, че е много добра. Моето 13- годишно аз, обаче беше наистина впечатлено от нея. Мисля, че колкото и да се оплюва, поредицата винаги ще има фенове.

2.Ментова мока: Посочи книга, която става по - популярна през зимата, или празничен период от годината. - Не знам... мисля си за Предимствата да бъдеш аутсайдер. Представа нямам защо, но си представям как някой я чете близо до камината, обут в топли чорапки и чаша горещ шоколад.

3.Горещ шоколад: Коя е твоята любима детска книжка? - Малката русалка и Пипи дългото чорапче...

4.Двойно еспресо: Посочи книга, която те е държала в напрежение от началото до края. - Ние, лъжците. Не съм чела друга подобна книга.

5.Старбъкс: Посочи книга, която виждаш навсякъде. - Светлината, която не виждаме на

6.Хипстър кафене: Посочете книга от независим автор. - Не съм запозната.

7.Безкофеиново кафе: Посочете книга, от която сте очаквали повече. - Рисунка за Айла. Харесвам книгата, но очаквах малко повече. Харесвам Джош, обичам го, допада ми като характер, като личност, като външен вид, като всичко. Мисля, че толкова време я чаках, че си бях завишила прекалено много очакванията и останах малко разочарована. 

8.Перфектната комбинация: Посочи книга, която е едновременно горчива и сладка, но в крайна сметка абсолютно задоволителна -Ще те чакам на Джей Лин.

Всеки, който не е тагнат, а има желание да направи тага.
Чао.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...