събота, 23 май 2015 г.

The Book Life Tag

Много благодаря, ! Нека да преминаваме направо на същинската част!

1. Кои ще бъдат родителите ти?
Това е доста труден въпрос, и не знам какво да отговоря. Аз приемам всичко доста буквално и сериозно. Дори и това да един таг, аз се замислям, какъв да е отговорът ми. Ако трябва да изключа родителите си, бих избрала... Не знам може би родителите на Америка от Изборът ( макар и бедни, щастливи и дори припиранията на майка и да са неприятни, тя прави всичко за нейно добро) или семейството на Гуен от Скъпоценни камъни (като изключим гадната леля, Гуен има страхотно семейство дори и Шарлот).

2. Коя ще бъде сестра ти?
. | via TumblrЗузана... още съм на вълна Създадена от дим и кост със своите прекрасни корици. Остава ми още съвсем малко да завърша и втората книга и бързо, бързо се отправям към третата и последна доколкото ми е извество... Охх, отплеснах се. Та, Зузана, Зузе, толкова е страхотна. Едно дребно човече,обичащо да носи платформи и можещо да ти избоде очите. Обичам я.

3. Кой ще бъде брат ти?
Изключително трудно ми е да реша... Оставям въпроса с отворен отговор и по нататък във времето ще се върна.

4. Кой ще бъде домашният ти любимец?
Дали ще бъда тотално отритната, ако кажа, че не харесвам животни?? Добре де, всъщност ги харесвам, дори ги обичам, Ако са на известно разстояние от мен. Просто не мога да си се доверя, че съм способна да се грижа за някое животинче. Може би ми трябва един кактус. Красиви са и не изискват много грижи, доколкото знам. Може от там да започна и да надграждам с времето.

5. Къде ще живееш?
Всъщност бих искала да си живея в България, но да пътувам страшно много. Да посетя, всяко едно място, което искам. Да разглеждам антични сгради в Италия. Да се радвам на музеите във Франция. Да ме вали дъжд в Англия. Да

6. Къде ще ходиш на училище?
Как къде, естествено, че в Хогуортс. Ако пък се окаже, че не съм магьосница, ще се задоволя и предостатъчно със Американският колеж в Париж.

7. Кой ще бъде най-добрият ти приятел/приятелка?
Бих искала приятелка като Сикс( най-добрата приятелка на Скай) от Без Хоуп. Тя е толкова обичлива, грижовна и готова на всичко за приятелката си.

8. Кой ще бъде значимият за теб човек?
Кой, кой, кой да бъде? Джош от Рисунка за Айла. В абсолютно всеки таг присъства, но наистина много харесвам точно този герой на Стефъни Пъркинс, и макар книгата да не ме впечатли чак толкова, колкото ми се искаше, точно обратното важи за Джош!








Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...