неделя, 10 май 2015 г.

May book photo challenge: Day 8, 9 & 10

Загубих се за още няколко дни. Извинявам се, за което... Сега обаче съм тук и съм готова да наваксам, най-вече с challenge-a и таговете. Благодаря на всички, които са ме таг-нали в толкова различни тагове. За момента обаче ще ги разпределя така, че да публикувам един на седмица, защото са наистина доста, а не ми се ще да се натрупват. Сега преминавам към дните, които съм  пропуснала. Надявам се следващата седмица да намеря повече време да направя ревю на книга.  

Day 8: New Release
От доста време не съм си купувала книга, която е била пусната на пазара скоро. Все си отбелязвам коя книга, кога излиза, но все пак съм натрупала един километричен списък с ново излезли заглавия. Напоследък намирам открития, не при наскоро пуснатите. Днес ще ви покажа. Последните книжки, със които се сдобих. Това са Разкази, Гераците на Елин Пелин, която ми трябва за училище и пустинно цвете на Уерис Диъри.

Day 9: Other wordly
Добре, този въпрос не го разбирам и реших вместо да отговоря неправилно, просто да го оставя така.

Day 10: Favourite title
Днешното предизвикателство е да споделя любимите си заглавия на книги. Доста време се чудих кои да избера.


Няма коментари:

Публикуване на коментар