вторник, 5 май 2015 г.

May book photo Challenge: Day 5

Ден 5: laugh out loud    

 


                       

Днес денят ми беше смесица от емоции. Бях щастлива, бях ядосана, бях притеснена, бях уморена, бях гладна...
Хубавото е, че на класното по български и по биология имам отлични и много се радвам за това. На контролното по математика имам петица, но като се има в предвид, че разбрах как се решават задачите в междучасието преди часа, си е направо супер. Разбрах, че и по философия имам отлично. И като цяло съм страшно доволна от резултатите от мъченията, на които бях подложена миналата седмица.
 В часовете по английски, обаче е пълна лудницата. Освен 4-5 човека, целия клас прави каквото иска. То е едно влизане, излизане, крякане, пеене на висок глас, подскоци и не знам още какво. И това е всеки час. Точно днес, обаче беше ужасно.Трябваше да се представят проекти, никой обаче не слушаше, госпожата обвиняваше хората, които представят проекта, че е такава обстановката. Реално обаче, те нямаха никаква вина. Както и да е.
Прибрах се по-рано от очакваното и успях да свърша малко работа из къщи. Много обичам, когато деня ми е бил емоционално натоварен, да се захвана да почистя малко. Това винаги ме разтоварва. Днес точно почистих къщата и си преподредих цялата стая, изхвърлих доста неща. Един вид пролетно почистване с малко закъснение.  

Сега да преминем към днешната снимка. Доста време се чудих, коя книга да посоча. Истината е, че всяка една книга по някое време ме кара да се смея. Реших да покажа тези трите: Целувка за Ана- Стефъни Пъркинс, Ще те чакам на Джей Лин и Изборът на Кийра Кас.
Целувка за Ана избрах заради Сен Клер. Той е просто страхотен и доста често ме караше да се смея. Ще те чакам реших да влюча, отново заради главния герой, от мъжки пол, Кам. Забавлявах се, докато четях за това много колко пъти и по колко различни начина покани Ейвъри на среща, освен това има чувство за хумор и костенурка кръстена на костенурките Нинджа. Избрах точно Изборът от поредицата на Кийра Кас, защото точно с нея се смях най-много. Тогава Америка беше най-непокорна и правеше каквото си реши, което водеше до доста комични ситуации. И смятам, че колкото и всички да не харесват Америка, защото не знаела какво иска, държала се детински, не израствала в книгата, аз мисля, че точно от тези комични ситуации се вижда, че малко или много, тя израства като герой, защото в следващите книги, те започват значително да намаляват.
Е това беше от мен за днес.
Чао!

1 коментар:

  1. Имаш огромно право за Кам. Всеки път като канеше Ейвъри и тя му отказваше, а човека си продължава, просто на тези моменти не можех да спра да се смея.

    ОтговорИзтриване