неделя, 31 май 2015 г.

May book photo Challenge: Day 31

Last day!
Мислех, че съм прочела само една книга през този месец, но докато преглеждах нещата си излезе, че съм прочела 3+1, която чета в момента и една повест. Та всъщност по хронологичен ред са Български работи на Иво Сиромахов, Създадена от дим и кост и Дни на кръв и звездна светлина на Лейни Тейлър, повестта Гераците на Елин Пелин и  последната книга от поредицата на Лейни Тейлър-Сънища за богове и чудовища. И четирите книги са в електронен вариант, а Гераците взех от библиотеката и вече не е при мен.
За Български работи не знам какво да кажа. Имаше някои неща, които ми харесаха, но повечето като, че ли не ми допаднаха. Мисля, че книгата е малко преувеличена. Но пък не мога да кажа, че не се смях. Дори, докато я четях в училище към мен се присъединиха няколко човека и също се забавляваха. Като заключение: не мисля, че е нещо особено.
За поредицата на Лейни Тейлър, мога да кажа че тотално съм полудяла по нея. Във всяка една свободна минута (не разполагам много с такива) чета. Много харесвам героите, както добрите им черти така и недостатъците. Мисля, че единствения герой, който ми е безразличен ми е Акива. Незнам защо. Да някои от нещата, които е преживял ме разчувстваха, но не конкретно, заради нега. Искам да кажа, че който и да ги беше преживял щеше да е гадно. Абе, просто ми е безразличен. Затова пък много харесвам Лираз, сестра му. Въпреки , че се крие под здравата си черупка, всъщност е чувствителна. Зузана и Мик, аххх, обичам ги.
Гераците... ами не знам. Не е лоша повестта. Има смисъл и повдига много въпроси. Алчност, завист, неуважение. Все неща, които и днес съществуват и когато  четеш, те кара да се замислиш.   







Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...