понеделник, 4 май 2015 г.

May book photo Challenge: Day 3 & 4

Здравейте!

Ден 3: LGBTQ герой
Ами за момента се сещам единствено за Брекин ( Без Хоуп). Намирам го за изключително сладък и много го харесвам. Винаги е насреща да помогне на Скай. Сега се сетих и за Алек и Магнус ( Реликвите на смъртните). Алек малко ме дразни, но пък Магнус е супер...


Ден 4: favourite series
Любимите ми поредици са Дивергенти и Адски устройства . Помня как взех първата книга от поредицата на Вероника Рот. Бях в кницарницата и книгата, която търсех не беше в наличност. Не исках да си тръгвам с празни ръце и си взех тази. Не съм и предполагала колко ще обикна поредицата и главните герои. Адски устройства- прочела съм първа книга и половината от втората. До мемоента наистина много ми харесва. Радвам се, че са само три книги, защото ако бяха повече, най-вероятно щях да загубя интерес, както с Реликвите на смъртните. Допада ми и стила на писане на Касандра Клеър. 

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...