събота, 30 май 2015 г.

May book photo Challenge: Day 29 & 30

Лятно ми е вече. Всичко ми подсказва за летните дни и нощи. Мързеливи, безпаметни и неповторими. Часовете да са изпълнени с музика и смях. Последните няколко дни отново се загубих, като наруших обещанието си, но затова пък сега съм тук за да наваксам със всичко. Този пост ще отделя за пропуснатите дни от предизвикателството, а този който ще пусна утре ще е обяснение, за това къде се изгубих и  разказ за последните ми  вълнуващи преживявания.

Day 29: Trees 


Day 30: Freebie
Не се сещам да съм получила книга безплатно, затова ще ви покажа такава, която ми е била подарък. Цялата вътрешна част на предната корица е изписана с пожелание и винаги когато я погледна се разчувствам ( не само заради съдържанието на самата книга).





Няма коментари:

Публикуване на коментар