сряда, 27 май 2015 г.

May book photo Challenge: Day 27



Здравейте!
Преди всичко, да вчера нямаше предизвикателство. Не беше заради мен това, обаче. Спряха ми тока. Смешно, нали? Цяла вечер нямах ток. Днес отново закъснявам с предизвикателството, но тъкмо сега си влизам и съвсем умишлено пренебрегвам упражнението по математика.
Днес деня ми беше изключително странен и забързан. Тотално всичко беше планирано до последната секунда и пак не ми стигна време. Сутринта излязох от вкъщи с нагласата, че ще успея да се справя, слънцето ще грее и птичките ще пеят. Е не беше точно така. Почти успях да свърша всичко, което си бях посочила. За училище имахме доста неща. Времето беше ужасно и точно последния час в училище реши да започне да вали като из ведро. Аз, естествено, не си носех чадър и се прибрах мокра до кости. Не можех да изчакам да се навали, защото трябваше да се прибера, да се пооправя и веднага след това да замина за В. Търново. Там се порадвах на времето, което беше далеч по-добро. Оказа се, че имам малко свободно време и го използвах да се поразходя до старата част. Поседнах на една от тераските ( не знам как им казват), и се радвах на гледката, която се откриваше пред мен.  От много време насам не бях се разхождала в града, с цел наистина да се разходя, не да пазарувам, не да бързам, да изпълнявам задачи, просто да се разходя. И много ми хареса.
интернет
За днешното предизвикателство трябва да ви покажа книга/ автор спечелил награда. Не е пояснено кое от двете точно. Затова реших да ви посоча автор- Милен Русков. Той е носител на  Наградата за литература на Европейския съюз за 2014 г. с романа си „Възвишение“. Немога да ви  покажа моето копие, защото отново е прекалено тъмно, а и е в електронен вариант.
Е до утре!





Няма коментари:

Публикуване на коментар