събота, 23 май 2015 г.

May book photo Challenge: Day 21, 22 & 23



Знам, знам! Отново изчезнах и определо знам колко съм нередовна в изпълнението на това предизвикателство. Чувствам се гадно, че нямам възможността да отделям време всеки ден за да го направя. Сега обаче съм в един доста натоварен период и... наистина се опитвам. Колкото и да съм нередовна обаче няма да се откажа. Все пак ми остана съвсем малко. Имам чувството, че тотално съм пренебрегнала блога и единствената ми връзка с него се крепи на това предизвикателство. Не знам защо се получи така. Истината е, че все още имам голямото желание и ентусиазъм да продължа да го поддържам и се надявам да успея да преодолея този период. Като начало...
Обещавам, че до края на Challenge-a ще публикувам всяко едно предизвикателство на самия ден. Без повече подобни комбинации.
pinkheartsandsparkledreams.tumblr.com
Day 21: POC Character ( person of color)
В момента се сещам единствено за Кенджи от Разбий ме. Сега като си прегледах нещата се сетих и за Магнус Бейн, а и за Гат от Ние лъжците ( доколкото помня, той е с индийски корени)
Day 22: Classic
Парижката Света Богородица. За жалост книгата в момента не е в мен, така, че не мога да ви я покажа. Все още не съм я прочела, но имам голямо желание да го направя и нямам търпение да се озове в ръцете ми.
Day 23: Audiobook
Аудио книга досега не съм имала/слушала и мисля, че не искам и да притежавам. Ще ми трудно да се концентирам и да се заслушам, а и за мен да чета е по-добрия вариант. Просто не мога да си се представя в подобна ситуация.





Няма коментари:

Публикуване на коментар