неделя, 17 май 2015 г.

May book photo Challenge: Day 17

Day 17
 Добре истината е, че имах голямо желание да направя днескашното предизвикателство, обаче не го направих. И вместо да се оправдавам направо ще си кажа, че в моя град книжарницата е за канцеларски материали, та не мисля, че е особено подходяща. Колкото до училищната библиотека, не съм сигурна,  че работи в неделя, и откровено казано ме мързеше да изляза от вкъщи и да вървя половин час само, за да проверя.
Днес завърших Създадена от дим и кост на Лейни Тейлър. Не мисля да и отделям отделно ревю. Не защото не го заслужава, но днес ми е едно мързеливо и нищо не ми се прави.Мисля, че ако реша да изчакам и да го направя по нататък няма да успея да събера всичките си мисли и чувства, с които ме остави. Обожавам синята коса на Кару. Искам да имам приятелка като Зузана. Не знам защо отлагах да прочета толкова време тази книга. Мислех, че е прехвалена. Книгата има уникална корица, страхотен замисъл, легендите на двата вида, малкия уютен апартамент на Кару и Бримстоун всичко... пренася ме в едно вълшебно място. Нямам търпение да започна втората книга от поредицата.

Няма коментари:

Публикуване на коментар