събота, 16 май 2015 г.

May book photo Challenge: Day 15 & 16

Day 15: Frustrating book
 Отложих  вчерашното предизвикателство, защото исках да си помисля много добре. Реших да избера Делириум. Не защото е разочароваща, а защото не беше това което очаквах. Мислех, че в момента когато я четях имах нужда от нещо повече и тя не ме удовлетвори до толкова, доколкото исках. В момента книгата не е в мен и затова не мога да ви предоставя снимка на ужасно изстрадалото ми копие. 

Day 16: Favorite couple
 Идея нямам коя двойка да избера като отговор на този въпрос. Истината е, че всички двойки са ми любими. Обичам ги всички. Най- близо до сърцето ми са: Скай и Холдър, Трис и Фор, Америка и Максън, Аби и Травис, Ана и Етиен... и още много, много.

 Днес реших да не споделям снимка свързана с книги. Прекарах деня в Габрово , където днес имаше карнавал. Беше много цветно, забавно... живо. Хората обикаляха, пробваха различни шантави перуки, смееха се шумно, разхождаха се в костюми на пингвини, Пипи дългото чорапче, Алиса. Да обаче, Гергана не снима нищо от това, защото и падна батерията на фотоапарата. Все пак ще ви покажа няколко снимчици, които направих на път към града.










Няма коментари:

Публикуване на коментар