сряда, 13 май 2015 г.

May book photo Challenge: Day 13

 Day 13: Interesting Topics
Днешното предизвикателство е да ви покажа книга с интересна тема. Мисля, че всяка книга сама по себе си е интересна, стига да има завладяваща история. Все пак реших да покажа Пустинно цвете. Все още не съм започнала книгата, но мисля, че засяга доста интересни теми. Истинската история на жена тръгнала от племето си и стигнала до модния подиум. В нея се отбелязват борбата, смелостта, желанието да постигнеш поставените цели и многото жертви.
   Не знам дали съм споменавала или дали не сте се досетили, но аз съм изключително раздразнителна личност. Днес беше един от дните, в които съм като бомба със закъснител. Само да ме бутнеш и край. Добре, че имам търпеливи приятели, които са свикнали да им въртя очи и да си потропвам с крак. Не бях единствената днес в лошо настроение. Целия клас беше резервиран и от доста време не сме били толкова тихи в часовете. Като стана дума за часове... Днес в компютърната зала, докато си въвеждах текста програмата ми се рестартира 5 пъти за 10 минути. Исках да започна да крещя. След като приключих с часовете за днес, развих такава скорост на път за вкъщи с цел да избягам от всичко/всички, че се прибрах за двойно по кратко време.
Много съм развълнувана за предстоящото излизане на Наследницата на Кийра Кас. Прочетох откъса предоставен от Егмонт на сайта им и останах с впечатление, че Идлин е доста разглезена, но 18 страници не са много и се надявам да съм сгрешила в преценката си. Нямам търпение да проследя нейният избор.
Чао!



Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...