неделя, 3 май 2015 г.

May book photo Challenge: Day 1 & 2

                                          Здравейте!                                                                      Book Photo Challenge hosted by : Books & CupcakesMonth: May (updated May 2015)For HD version right click, open in new tab. Please reblog on tumblr instead of re-posting it as your own thank you!! If you have any questions about the challenge please check the FAQ! Thank you and happy reading!! xoxo Jessica from Books and Cupcakes 
Днес отново съм тук, защото края на миналия месец реших, че искам да направя Book Photo Challenge. Исках да го направя още в началото на месеца и сега ме е яд, че нямах време и възможност за това. Все пак ще го започна и ще направя пропуснатите до сега дни в един общ пост, за да може за напред да си отговарят на датата. Не знам доколко ще съм редовна, ще се опитам, но все пак съм на училище, а си имам и други задължения.

1.По принцип не обичам да предвиждам колко книги или кои книги ще прочета за дадено време. Почти никога не си спазвам графика. Този месец обаче, правя изключение и си определям за цел да завърша две книги и да прочета една.
 Искам най-накрая да приключа със Железния светилник. Не знам защо обаче, изобщо не ми се чете. Не е като да не харесвам книгата. Харесвам я, но нещо все ме спира.
 Друга книга, която започнах през Април беше Пазителят. Нея, също отбягвам и то доста упорито. Започнах я средата на месеца и още съм на 70 страница. За нея все още не съм успяла да си изградя мнение. Знам само, че книгата ми се вижда доста сива ( като настроение). Всичко в нея ми изглежда някак мрачно и тъжно, въпреки, че не до момента не се е случило нещо, което да ме кара да се чувствам така. Може би е заради света, в който живеят хората като Джонас и семейството му.
 И третата книга е Красив непознат. Прочетох първата книга преди няколко месеца. Не бях останала особено впечатлена, но пък книгата не беше много натоварваща и реших, че сега се нуждая точно от една лека книга, която да ме изкара от това състояние на нежелание за четене.

2.Понеже в момента полиците, на които си държа книгите са в пълен безпорядък реших да снимам само тази част.Избрах точно нея, защото тук са една голяма част от любимите ми книги като поредицата Дивергенти, Ние, лъжците, Красиво бедствие, двете книги на Гейл Форман, които до момента притежавам и много скоро се надявам да се сдобия и с Аз бях тук. Други книги, които се виждата са Тютюн, поредицата на Кийра Кас, Ана в ролкя от кръв, част от поредицата Трил, Бъди с мен на Джей Лин.

Така мисля да приключвам за днес.
Ще се видим утре.


Няма коментари:

Публикуване на коментар