вторник, 12 май 2015 г.

May book phot Challenge: Day 12

 Day 12: Did not Finish
Сигурно ви е известно, кои книги така и не съм завършила ( постоянно го споменавам) 
Железния Светилник
Пазителят
Повелителката на метлата- с тази се сдобих съвсем случайно и я започнах без никакви очаквания.

От две седмици насам все се притеснявам, че ще ме изпитат по История и днес най-накрая това стана и съм предоволна от резултата.

Преди малко, докато се прибирах от училище, осъзнах че познавам човек като толкова-често-споменавания-в-блога-Джош. Персонажът свързвам с един човек, един добър приятел. И двамата са едни такива, леко тайнствени, допускащи до себе си малко хора. Леко дръпнати от останалите. Правят грешки, поправят ги, готови на много за някой важен за тях. Живеят си в техния свят, светът на твориците. Художници, които не претендират с изкуството си. Високи, тънокосии и превити над скицника.


P.S. - ужасно много искам да отида на пролетния базар на книгата.




3 коментара:

  1. И аз искам да дойдеш на пролетния базар на книгата. Само споменавам :D

    ОтговорИзтриване
  2. Аз пък искам приятеля ти. Заменям го за Ивашков, който е мой приятел и е тотално копие на Ейдриън Ивашков от Академия за вампири (Дори името му е Сндрей, трябва да се оцени). Склонна съм и да ти отстъпя личния ми Етиен, въпреки че му забравям името постоянно.

    ОтговорИзтриване
  3. Изключително много бих се радвала да посетя отново София, Ева. Още повече и базара, но за момента нямам абсолютно никаква възможност, да го направя... Надявам се скоро да ми изскочи такава, с удоволствие бих се възползвала от нея. Ана, може да те разочаровам, но не бих го заменила дори и за копие на Ивашков.

    ОтговорИзтриване